Exercitii pentru slabit rapid – in 10 minute

Exercitii pentru slabit rapid – in 10 minute

0 1214

Cate dintre voi nu isi doresc sa piarda kilogramele nedorite intr-un timp cat mai scurt? Mersul la sala si dietele sanatoase fac minuni, dar ce faci cand timpul nu e de partea ta? Astazi iti propunem 10 exercitii pentru slabit rapid, care se pot face acasa si cu ajutorul carora o sa arzi 10 calorii/minut.

Exercitii pentru slabit rapid de incalzire

Miscarea „pe neasteptate”

  1. Aseaza-te in genunchi, cu mainile pe podea, apoi ridica-te rapid pana ajungi in pozitia de stat pe scaun.
  2. Tine abdomenul incordat si revino la pozitia initiala, in genunchi si cu palmele pe podea.

Executa exercitiul de cat de multe ori poti timp de 1 minut.

exercitii-pentru-slabit-pe-neasteptate

Carioca

  1. Tine piciorul stang peste cel drept, avand grija ca piciorul strang  sa stea lipit de sol si indoie talpa dreapta.
  2. Intinde mana stanga paralel cu solul, iar pe cea dreapta usor indoita, exact ca intr-o miscare de dans.
  3.  Adu piciorul drept  in aceeasi pozitie cu stangul, indoindu-le usor printr-o miscare rapida si lasa mainile pe langa corp.
  4. Adu piciorul stang in spatele celui drept si bratele tine-le ca la punctul 2.

Repeta timp de 1 minut.

Produse de slabit - Fibrobar R cu Ceai Verde
FIBROBAR R cu CEAI VERDE

baton nutritiv cu fibre, cereale, L-Carnitina, seminte de in si ceai verde, indicat in dietele pentru slabit. 25% DISCOUNT PENTRU COMENZI DE PESTE 50 DE BUCATI.

1.9 LEI

COMANDA ACUM

exercitii-pentru-slabit-carioca

 

Fluturele

Intinde-te pe spate, incordeaza abdomenul si „flutura” picioarele alternativ, avand grija sa le tii cat mai drepte.

Repeta timp de 1 minut.

exercitii-pentru-slabit-fluturele

Pregatita de „decolare”

  1. Atinge cu mana stanga piciorul drept (ridicat de pe podea), iar pe cealalta ridic-o in aer, apoi executa aceeasi miscare cu mana dreapta si piciorul stang.

Repeta timp de 1 minut.

exercitii-pentru-slabit-decolare

 

Exercitii pentru slabit rapid cu saritura

Calaretul

  1. Stai cu piciorul stang indoit si cu cel drept intins intr-o parte si coatele la 90°.
  2. Executa o saritura usoara indoind genunchiul drept si mana stanga.
  3. Aterizeaza pe piciorul drept, iar pe cel stang adu-l in pozitia 1.

Repeta timp de 1 minut.

exercitii-pentru-slabit-calaretul

Vulturul

  1. Ia-ti avant  din pozitia ghemuit si executa o saritura usoara cu mainile la spate si palmele intinse.
  2. In timpul sariturii, indeparteaza picioarele si mainile simultan, apoi revino la pozitia initiala (ghemuit).
  3. Repeta timp de 1 minut.

exercitii-pentru-slabit-vultur

Miscarea pogo

  1. Tine picioarele apropiate, genunchii usor indoiti si mainile pe langa corp.
  2.  Executa o saritura usoara in fata, in timp ce indrepti picioarele,  dar mainile continua sa le tii lipite de corp.
  3.  Aterizeaza cu genunchii indoiti si repeta miscarea timp de 1 minut.

exercitii-pentru-slabit-pogo

Hop-Top

Asa cum ii spune si numele, exercitiul presupune saritura de pe un picior pe altul.

  1. Stai in picioare, cu spatele drept si coatele la 90°.
  2.  Ridica un picior ca si cum te-ai pregati sa sari peste un obstacol, in timp ce celalalt picior ramane pe sol, cu talpa indoita.
  3. Efectueaza aceeasi miscare si pe celalat picior, tinand abdomenul si mainile cat mai relaxate pentru a te misca in voie.

Repeta saritura timp de 1 minut.

exercitii-pentru-slabit-hop-top

Miscarea Tuck

  1. Intinde-te pe spate cu genunchii indoiti si mainile pe langa corp.
  2. Incordeaza abdomenul si ridica-te rapid in pozitie de drepti cu mainile in fata.
  3. Apoi sari aducand calcaiele sub fund. Mainile mentine-le in fata, paralele cu solul.
  4. Revino la pozitia 2 si apoi la pozitia 1. Repeta timp de 1 minut.

exercitii-pentru-slabit-miscarea-tuck

Sesam, deschide-te!

  1. Cu picioarele apropiate si usor indoite, mainile pe langa corp si coatele usor indoite, departeaza simultan picioarele.
  2. Revino la pozitia initiala si repeta timp de 1 minut.

exercitii-pentru-slabit-sesam

 

La inceput probabil ca nu o sa reusesti sa termini exercitiile in 10 minute, dar atunci cand o sa prinzi miscarea, totul o sa devina mai simplu. Mai cunosti si alte exercitii de slabit rapid? :)

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Specialist in fitness si nutritie, colaborez cu revista Culturism&Fitness de aproape 10 ani. Sunt pasionata de scris si de plimbarile lungi cu bicicleta si incerc sa promovez un stil de viata sanatos in orice activitate pe care o intreprind. Raspund cu drag oricarei intrebari, nelamuriri sau pareri legate de articolele pe care le promovez :)

NU SUNT COMENTARII

Lasa-ne un mesaj