Gimnastica pentru slabit – doar 15 minute pe zi!

Gimnastica pentru slabit – doar 15 minute pe zi!

0 Gimnastica pentru slabit – doar 15 minute pe zi!

Gimnastica pentru slabit – cea mai scurta cale catre trupul visat

Le stii, le-ai incercat, te-ai saturat de ele! Vorbesc, desigur, despre dietele drastice care te seaca de puteri si de chef de viata, te fac nervoasa si irascibila si nici macar nu se dovedesca  fi prea eficiente. De ce sa te chinui degeaba? Pastreaza o alimentatie sanatoasa si incearca acest program de gimnastica pentru slabit de doar 15 minute pe zi si vei vedea rapid rezultatele!

Gimnastica pentru slabit, indiferent de conditia fizica

Si pentru ca stiu ca multe dintre voi nu se apuca de sport pentru ca isi inchipuie ca nu au o conditie fizica destul de buna pentru a reusi, iata un program simplu de gimnastica pentru slabit pe care sa-l incluzi in rutina ta zilnica:12 Gimnastica pentru slabit – doar 15 minute pe zi!

Gimnastica pentru slabit – exercitiul 1: cu spatele la un scaun bine fixat sau la o banca, prinde-te cu palmele de marginile acesteia si indoaie genunchii si coatele, mentinand talpile in intregime pe podea. Lasandu-ti corpul in jos, ai grija ca umerii sa ramana drepti, fara a-I ridica. Cand coatele sunt indoite la 90°, iar posteriorul este aproape de podea, indeapta-ti usor bratele pentru a te intoarce la pozitia de start. Repeta acest exercitiu eficient mai ales pentru abdomen si muschii picioarelor, dar si ai bratelor  de 8 – 10 ori.

22 Gimnastica pentru slabit – doar 15 minute pe zi!Gimnastica pentru slabit – exercitiul 2: intinde-te pe spate, cu picioarele drepte si apropiate si mainile intinse in lateral. Ridica-ti picioarele cativa centrimentri de la podea si departeaza-le usor, in V, apoi apropie-le si suprapune piciorul drept peste cel stang. Departeaza-le din nou si adu-le in pozitia de start. Repeta exercitiul de 20 de ori, pentru intarirea muschilor picioarelor, dar mai ales pentru subtierea taliei.3 Gimnastica pentru slabit – doar 15 minute pe zi!

 

Gimnastica pentru slabit – exercitiul 3: stai dreapta, cu picioarele apropiate si abdomenul incordat, bratele pe langa corp. Fa un pas in fata cu piciorul drept si indoaie-ti genunchiul drept, in timp ce iti cobori genunchiul stang, fara insa a atinge podeaua. Tinandu-ti mainile in sold, ramai asa cateva secunde, apoi repeta intreaga miscare cu piciorul stang in fata. Aceste fandari sunt deosebit de eficiente deoarece lucreaza cei mai importanti muschi, atat ai picioarelor, cat si ai abdomenului sau ai spatelui.

44 300x164 Gimnastica pentru slabit – doar 15 minute pe zi!Gimnastica pentru slabit –exercitiul 4: ca sa incheiem cu un exerciu foarte simplu pentru intarirea abdomenului, intinde-te pe spate, cu bratele in lateral, picioarele drepre si ridica-ti, pur si simplu, picioarele impreunate la un unghi de 45°, apoi coboara-le fara a atinge podeaua si repeta miscarea de 30 de ori.

Gimnastica pentru slabit – miscari usoare si rapide

Iata, deci, 4 miscari cat se poate de simple de gimnastica pentru slabit care, executate zilnic, vor deveni si mai simple si te vor ajuta sa ajungi la silueta dorita repede si sanatos.

Mai stii si alte astfel ed exercitii usoar de gimnastica pentru slabit?

Specialist in fitness si nutritie, colaborez cu revista Culturism&Fitness de aproape 10 ani. Sunt pasionata de scris si de plimbarile lungi cu bicicleta si incerc sa promovez un stil de viata sanatos in orice activitate pe care o intreprind. Raspund cu drag oricarei intrebari, nelamuriri sau pareri legate de articolele pe care le promovez :)

5 COMENTARII

  1. Buna, si eu as vrea sa slabesc, vreau si eu sa dau 10 kg jos, am 13 ani , 1.60 si as vrea sa dau burtica, soldurile, aripioarele si la copanele sa scap de celulita. Nu prea as vrea sa incep exercitii pentru picioare deoarece am muschii dezvoltati si cred ca sunt de ajuns. Cel mai mult imi doresc sa scap de burtica si celulita! Daca credeti ca ma puteti ajuta uitati id meu (…)
    Multumesc mult. orice sfat este bine venit

Lasa-ne un mesaj