5 exercitii care lucreaza toti muschii corpului

5 exercitii care lucreaza toti muschii corpului

6 300x300 5 exercitii care lucreaza toti muschii corpului
Figura 4

Antrenament complet, pentru toti muschii corpului

Rapid, fara echipament special, eficient si perfect pentru a fi executat acasa! Suna bine, nu-i asa? Acesta este antrenamentul pentru toti muschii corpului propus de Jessica Smith, conform Shape.com. Cum functioneaza: executa intregul circuit de 5 exercitii fara pauza, repetand fiecare exercitiu de 5 ori, apoi te odihnesti 1-2 minute si apoi reiei setul. Esti gata? Sa incepem!

Lucreaza-ti toti muschii corpului!

1. Aseaza-te in pozitie de flotare, dar muta picioarele mai in fata si ridica-ti soldurile, astfel incat corpul tau sa formeze un “V” intors. Din aceasta pozitie, adopta pozitia de floatare, indoaie coatele si lasa-ti intreg corpul in jos, aproape de sol. Ridica-ti capul si umerii si indreapta-ti spatele. Impinge inapoi de solduri si coboara pieptul, revenind la pozitia de start. Incearca sa mentii fiecare pozitie timp de 2-3 secunde. (figura 1)

2. Stai dreapta, cu picioarele apropiate, mainile impreunate la piept. Indoaie genunchii si sari in fata, aterizand pe vine si atingandu-ti degetele de la picioare. Din aceasta pozitie, sari din nou si aterizeaza in pozitia de start.  (Figura 2)

3. Acest exercitiu nu doar ca iti va lucra toti muschii corpului, dar iti va intari spatele si te va ajuta sa obtii o postura mai frumoasa.  Intinde-te pe spate cu genunchii indoiti si picioarele usor departate. Indoaie bratele si aseaza palmele chiar deasupra umerilor, apoi impinge in palme si in talpi si ridica-ti trupul. Mentine pozitia 1 secunda, apoi intoarce-te la pozitia de start. (Figura 3)

4. Aseza-te pe podea, cu genunchii indoiti, talpile in intregime pe sol si picioarele usor departate. Aseza-ti palmele in spatele soldurilor, degetele orientate spre spate. Ridica soldurile de la sol, astfel incat corpul tau sa formeze o linie paralela cu solul. Incordand abdomenul, intinde piciorul drept spre tavan si apuca-l cu mana stanga, coborandu-ti corpul la sol. Revino la pozitia initiala si repeta miscarea si cu piciorul stang. (Figura 4)

5. Intinde-te cu fata la podea, cu bratele si picioarele intinse, astfel incat corpul sa fie in forma de “X”. Ridica degetele mari de la maini spre tavan si intinde-ti coloana, ridicand usor bratele, pieptul si picioarele de la sol. Din aceasta pozitie, rostogoleste-ti corpul astfel incat sa ajungi cu fata in sus. Aterizeaza intr-o pozitie ghemuita, cu genunchii la piept si capul la piept, ca in imagine. Mentine pozitia 2 – 3 secunde, apoi repeta exercitiul de 5 ori, odihneste-te si reia intreg setul ce vizeaza toti muschii corpului sau cele mai importante grupe musculare. (Figura 5)

Set de exercitii rapid, pentru toti muschii corpului

Asadar, daca vrei sa economisesti timp sau bani (pentru echipament special sau pentru sala), iti sugerez acest antrenament care, executat corect, te va ajuta sa iti tonifici intreg corpul. Daca ti se pare solicitant, odihneste-te de cate ori simti nevoia. Spor!

Sursa: Shape.com
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Specialist in fitness si nutritie, colaborez cu revista Culturism&Fitness de aproape 10 ani. Sunt pasionata de scris si de plimbarile lungi cu bicicleta si incerc sa promovez un stil de viata sanatos in orice activitate pe care o intreprind. Raspund cu drag oricarei intrebari, nelamuriri sau pareri legate de articolele pe care le promovez :)

NU SUNT COMENTARII

Lasa-ne un mesaj