7 exercitii pentru o talie subtire, de viespe

 

Talie subtire – conditia unei siluete frumoase

Silueta-clepsidra…visul oricarei femei. Dar pentru a-l vedea indeplinit, nu trebuie doar sa inlaturi grasimea de pe abdomen, ci si sa ai o talie subtire si muschii puternici. Din acest motiv, astazi iti propunem 7 exercitii usoare pentru o talie subtire, pentru care nu ai nevoie decat de un…prosop.

Talie subtire prin 7 exercitii simple

1. Intinde-te pe-o parte, pe podea si tine intre coapse un prosop impaturit, proptindu-ti corpul in cotul stang astfel incat bratul sa fie perpendicular pe trunchi. Ridica soldurile pana cand corpul formeaza o diagonala din cap pana-n picioare. Repeta exercitiul de 10 ori pe fiecare parte. (Figura 1)

2. Aseaza-pe pe un prosop impaturit, sprijinindu-ti partea superioara a spatelui de un perete si tinand genunchii indoiti. Sprijina-ti palmele in degete pe podea, in dreptul soldurilor, intareste abdomenul si adu genunchii la piept, radicand apoi picioarele drepte in aer. Tinandu-le in aceasta pozitie, incearca sa le aduci cu 3 cm mai aproape de corp, indepartandu-le apoi cu 3 cm. Repeta miscarea de 10 ori. Te apropii de o talie subtire! (Figura 2)

3. Aseaza-te pe un prosop impaturit, lasa-te pe spate sprijinindu-te in coate si aseaza talpile pe un perete din fata ta. Intinde picioarele, fara a dezlipi talpile de perete si incearca sa le atingi cu palmele. Pentru a te odihni intre exercitii, inconjoara-ti genunchii cu bratele si reia apoi miscarea. Repeta exercitiul de 20 de ori. (Figura 3)

4. Intinde-te pe spate pe podea, avand un proposp impaturit sub partea inferioara a spatelui, genunchii indoiti si bratele pe langa corp. Aseaza-ti glezna dreapta pe genunchiul stang si sprijina-ti piciorul stang doar in calcai. Ridica soldurile de la podea, tinandu-ti abdomenul incordat si spatele drept. Ramai in aceasta pozitie timp de 10 secunde, apoi revino la pozitia de start. Repeta miscarea de 30 de ori. (Figura 4)

5. Stai cu fata la un perete, picioarele apropiate si prosopelul intre coapse. Avand genunchii usor indoiti, aseaza palmele pe perete astfel incat sa ai bratele perfect drepte si “impinge” pana cand spatele devine aproape paralel cu solul. In acelasi timp, ridica-te pe varfuri si ramai in aceasta pozitie cateva secunde. Repeta miscarea de 30 de ori. (Figura 5)

6. Aseaza-te pe podea cu spatele la un perete, genunchii usor indoiti si picioarele putin departate. Aseaza-ti palmele in degete pe podea, intre picioare si incordeaza-ti abdomenul. Ridica picioarele deasupra solului aproximativ 15 cm, ramai asa cateva secunde, apoi revino la pozitia initiala. Executa 2-3 seturi a cate 20 de miscari. (Figura 6) Suna dificil? Nu e! Si oricum merita pentru o talie subtire!

7. Aseaza-te pe prosopul impaturit, sprijinindu-te in coate si tinand genunchii indoiti. Roteste-ti trupul catre stanga, ridicand bratele si apucand cu ambele maini coapsa stanga. Mentine aceasta pozitie cateva secunde, apoi revino la pozitia de start si repeta miscarea de 20 de ori pe fiecare parte.  (Figura 7)

Talie subtire si corp svelt prin exercitii fizice

Aceste exercitii simple te vor ajuta sa obtii nu doar o talie subtire, dar si muschi puternici ai picioarelor si ai bratelor, fara ajutorul vreunui aparat special sau a oricarui accesoriu de sala. Mult spor!

 

Speak Your Mind

*

Mai multe despre Exercitii, Exercitii & antrenament
Figura 2
Antrenament abdomen complet si eficient

Antrenament abdomen complex in 4 saptamani Pentru a capata un abdomen plat si tonifiat, trebuie sa-ti...

Închide