5 exercitii pentru sani cu rezultate…evidente!

0
1425

exercitii pentru saniExercitii pentru sani – cum obtii un piept de invidiat

Femei fiind, suntem preocupate constant de aspectul fizic, de numarul de kilograme, de diametrul taliei, de dimensiunea fundului… de frumusetea sanilor? Da, si aspectul sanilor poate fi imbunatatit considerabil, si nu prin pastille sau operatii, ci prin simple exercitii pentru sani.

5 exercitii pentru sani sau cum tii piept trecerii anilor

Si-odata cu trecerea timpului, atentia acordata zonei sanilor ar trebui sa creasca din motive cunoscute de noi toate…Dar de ce sa asteptam pana e prea tarziu si sa nu ne apucam din timp de exercitii pentru sani frumosi?

Asadar, iata cateva exercitii pentru sani care-si vor dovedi eficacitatea atat pe moment, cat si de-a lungul timpului:

  1. Stai dreapta, in picioare, cu bratele indoile si palmele impreunate, cu degetele in sus, la nivelul pieptului. Apasa scurt si puternic cu o palma peste cealalta si repeta miscarea de 20 de ori, zilnic.
  2. Tot in pozitie verticala, incruciseaza bratele intinse in fata, stangul peste dreptul si dreptul peste stangul (miscarea de foarfeca);
  3. Ia in maini 2 gantere sau 2 sticle de apa, fiecare a cate 2-3 kg, apleaca-ti trunchiul in fata (din pozitie verticala) si ridica cele 2 greutati la nivelul umerilor, de 20 de ori, zilnic;exercitii pentru sani
  4. Apuca-te cu mainile de o bara si ridica-ti corpul, avand genunchii indoiti si picioarele incrucisate. Executa aceasta miscare de cel putin 15 ori pe zi.
  5. Aseaza-te pe spate, pe o minge stabila (swiss ball) care sa-ti sustina partea superioara a corpului, ia cate o gantera de 2-3 kilograme in fiecare mana si indreapta bratele, ridicandu-le deasupra capului, de 20 de ori.

Prin urmare, poate fi atat simplu, cat si ieftin, sa-ti mentii sanii fermi si tonifiati sau sa le imbunatatesti aspectul, in cazul in care dau semne de “oboseala”. Aceste 5 exercitii pentru sani pot fi executate si acasa, nu ai nevoie de echipament special sau de conditii de sala, ci doar de dorinta de a arata exceptional.

Umfla-te-n piept, acum ai cu ce! Exercitii pentru sani combinate cu bune practici

Pe langa respectivele exercitii pentru sani, exista si cateva sfaturi de care ar trebui sa tii cont pentru a avea un piept ferm si sexy:

-noaptea incearca sa nu dormi prea des pe burta, pentru a nu-ti presa sanii, iar ziua ai grija sa-ti tii spatele drept si sa tragi de umeri inapoi; o pozitie cocosata va contrbui la slabirea muschilor sanilor;

-in timpul dusului, alterneaza apa rece cu apa calda in zona sanilor si maseaza-i executand miscari circulare. La sfarsitului dusului, racoreste-ti pieptul cu un jet de apa rece, cat de rece poti suporta;

-este recomandat ca, atunci cand faci sport, sa porti sutien sau bustiera, mai ales la varste fragede.

Aceste cateva exercitii pentru sani si sfaturi vor face minuni, cu conditia sa te tii de ele. Asadar, pieptu-nainte!

 

5 exercitii pentru sani cu rezultate…evidente!
Ti-a placut?

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.