Albus vs galbenus de ou. Ce sa alegem?

0
3845
albus vs galbenus

Sunt printre cele mai bune surse de proteina, sunt usor de gatit si contin toti nutrientii esentiali de care ai nevoie inr-o zi obisnuita. Ouale fac parte din grupa alimentelor cele mai consumate de pe planeta, in special la micul dejun. La un moment dat cineva a venit cu ideea de a inlatura galbenusurile din pricina continutului mare de grasimi. O afirmatie bazata pe fapte, dar renuntand la ele, nu elimini doar grasimile, ci si vitaminele si alti nutrienti. Daca ceea ce te ingrijoareaza este cantitatea mare de cholesterol, afla ca aceasta nu trebuie sa depaseasca 300 mg pe zi. Asta inseamna ca poti sa mananci un ou intreg intr-o zi, atata timp cat este atent si la alte alimente pe care e posibil sa le consume de-a lungul zilei, in special la carne, branza si alte produse lactate.

Albus vs galbenus de ou – valori nutritionale

albus-vs.galbenus

Albus vs galbenus de ou. Ce sa alegem?
5 (100%) 1 vot(uri)

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.