Antrenament zilnic: 30 minute – 200 calorii arse

0
3507
antrenament zilnic

antrenament zilnicAntrenament zilnic de fitness, acasa

Vrei un antrenament zilnic pentru a scapa de cureluse, aripioare si complexe, dar efectiv nu ai timp de sala sau buget pentru aparate complicate? Nu-i nimic, intotdeauna exista o solutie, cum ar fi urmatoarele 3 exercitii intense, dar cu grad mic de dificultate, pe care le poti face acasa oricand si care te vor ajuta sa arzi aproximativ 200 calorii in 30 minute, cu mici variatii in functie de varsta si conditie fizica.

Ininte sa incepem, trebuie sa te bun in garda ca exercitiile presupun sarituri, si ar fi bine sa te duci cu o bomboana de ciocolata la vecinii mai suparaciosi inainte. 😉

Antrenament zilnic din 5 exercitii simple

Jumping Jacks: despre Jumping Jacks am mai discutat, sunt exercitii cardio foarte eficiente care ard pana la 450 calorii/ ora. Stai dreapta si sari usor, departandu-ti picioarele si ridicand bratele deasupra capului.

Sarituri in lateral: aseaza-te in pozitie de start la alergare (genunchii usor indoiti, trunchiul plecat, bratele indoite) si sari de pe un picior pe altul in lateral, schimband pozitia bratelor.

Acest exercitiu nu doar ca te va ajuta sa scapi de stratul adipos inestetic, dar iti va lucra gambele, coapsele si muschii gluteali, oferindu-le fermitate intr-un timp scurt.

Jumping Oblique Twist: un exercitiu minunat pentru subtierea taliei si arderea garsimilor!

Stai dreapta, coatele indoite si la nivelul umerilor, mainile in fata pieptului, si sari, orientandu-ti in parti opuse trunchiul si bazinul. Iata cum:

Antrenament zilnic pentru un corp mai frumos

Dupa cum vezi cele 3 exercitii care alcatuiesc acest antrenament zilnic nu sunt deloc complicate, nici plictisitoare, din contra! Incearca sa faci 20-30 miscari fara pauza, apoi ia o pauza scurta (30-60 secunde) si repeta seria.

In 30 minute vei fi mai usoara cu 200 calorii!

Succes!

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.