Brate subtiri si ferme… in 15 minute!

0
4522
Figura 3
Figura 3

Brate subtiri – un obiectiv realizabil

Este greu sa slabesti, dar si mai greu este sa slabesti unde iti doresti. Sunt anumite zone ale corpului al caror aspect nu reusesti sa-l schimbi indiferent cate diete ai tine sau cate placeri culinare ti-ai refuza, cum ar fi… bratele. Insa, atunci cand vine vorba de brate frumoase, nu doar circumferinta este importanta, ci si fermitatea.

Tocmai de aceea, astazi iti propunem un antrenament pentru brate subtiri si… sculptate, de doar 15 minute!

Brate subtiri, cu efort minim

Pentru urmatoarele 5 exercitii pentru brate subtiri nu ai nevoie decat decat de o bara de aerobic sau, pur si simplu, de o bara metalica de aproximativ 2 kg, iar daca nu ai asa ceva, le poti realiza si cu o gantera de aceeasi greutate. Sa incepem!

1. Stai dreapta, cu picioarele usor departate si tinand bara in mana dreapta, la centrul acesteia. Facand o fandare cu piciorul stang in fata si tinand mana stanga sprijinita pe genunchiul stang, trage de bratul drept in spate, astfel incat sa aduci bara aproape de coaste, apoi adu bratul in lateral, astfel incat bara sa fie perpendiculara pe el. Coboara bratul usor in jos si repeta miscarea de 20 – 30 de ori. (Figura 1)

2. Stai in pozitie verticala, cu picioarele usor departate, tinand bara cu ambele maini in fata, palmele orientate in sus. Indoaie coatele la 90° pentru a aduce bara la nivelul abdomenului si repeta miscarea de 30 de ori. (Figura 2)

3. Stand in aceeasi pozitie, tine bara cu ambele maini, palmele orientate in jos. Indoaie coatele pentru a aduce bara in fata pieptului, apoi extinde bratele deasupra capului. Repeta aceste exercitiu pentru brate subtiri de 30 de ori. (Figura 3)

4. Tot din aceeasi pozitie, tine bara cu ambele maini in fata soldurilor, palmele orientate in interior. Ridica bratele la nivelul soldurilor cu coatele usor indoite si roteste-le in sensul acelor de ceasornic, astfel incat bratul drept sa fie deasupra celui stang, apoi invers. Executa 2 seturi a cate 20 de astfel de miscari pentru brate subtiri. (Figura 4)

5. Stand in picioare, tine bara in mana stanga, la mijloc, mana dreapta in sold si cotul indoit la 90°. Roteste antebratul in partea stanga, apoi adu-l la pozitia initiala de 30 de ori si repeta exercitiul si pentru bratul drept. (Figura 5)

Brate subtiri, cat ai clipi!

Vezi, chiar nu e greu deloc sa obtii brate subtiri! Dar pentru a obtine look-ul dorit, trebuie sa incepi de undeva, iar aceste exercitii sunt usoare, rapide si se vor integra perfect in programul tau zilnic.

Mult spor! 🙂

 

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.