Coafura la sala – moft sau necesitate?

0
1624

„Fala unei femei este parul”, spune o vorba din batrani. Dar uneori parul lasat in mod natural si feminin de-a lungul umerilor nu este o solutie practica, mai ales la sala. Si cum probabil te-ai plictisit de traditionala “coada de cal”, am sa-ti prezint si alte tipuri de coafuri la sala, care sa te ajute sa duci exercitiile pana la capat, fara sa te opresti pentru a indeparta firele rebele de pe frunte.

Coafura la sala nu este un moft!

1. Fishtail

Este o impletitura la moda, tinereasca si foarte practica. In plus, arata mult mai bine decat cea clasica, in 3 suvite.

coafura-la-sala

2. Coc de balerina

Probabil pe acesta il faci in mod regulat, atunci cand firele buclucase te scot din sarite. Partea buna la acest tip de coafura este ca parul nu iti atinge gatul si nu se lipeste de piele in timpul antrenamentului.

coafura-la-sala1

3. Coc “rotit”

Acest tip de coafura poate fi folosit atat in timpul antrenamentului, cat si dupa. Cand iti vei desprinde parul, dupa antrenament, vor aparea cateva bucle chic si naturale.

coafura-la-sala2

4. Banderola

Bandelora subtire, ca cea din imagine, are avantajul de a te lasa sa respiri in voie, fata de cea lata. Prinde parul intr-un coc sau intr-un ponytail, apoi ridica toate firele ramase cu ajutorul banderolei. In cazul in care ai breton, acest tip de coafura este foarte potrivit.

coafura-la-sala3

5. Impletitura „de mireasa”

Este doar numele acestui tip de coafura, el nefiind, de altfel, extrem de “pretentios”. Nu este foarte greu de realizat, trebuie doar sa faci impletitura in sens invers, adica tinand capul in jos.

coafura-la-sala4

6. Crazy curls

Si ce poate fi mai potrivit la sala decat o impletitura care sa”se foloseasca” de intreaga ta podoaba capilara?

coafura-la-sala5

7. Impletituri „looking pretty”

Si pentru ca multe dintre voi vor sa arate stylish chiar si la sala, puteti alege o serie de impletituri, care sa se potriveasc a stilului si personalitatii voastre si pe care le puteti face singure sau la salon.

 

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.