5 exercitii fitness in doar 5 minute

2
1332

exercitii fitness

Exercitii fitness usoare, dar intense!

Vrei sa slabesti, sa iti tonifici corpul, incerci sa te abtii de la gustari nesanatoase, dar pentru cateva exercitii de fitness efectiv nu-ti gasesti timp? Nici nu trebuie! Nu avem nevoie de ore intregi in fiecare zi pe care sa le dedicam miscarii, ci doar de cateva minute pentru antrenamente scurte, cu exercitii usoare, dar care topesc grasimea de pe abdomen si solduri.

De aceea, astazi iti prezint 5 exercitii fitness simple, pe care sa le “strecori” printre treburile zilnice. Si nu-mi spune ca nu ai 5 minute pe zi… pentru ca nu te cred! Asadar, sa incepem!

Exercitii fitness acasa sau la sala – 5 minute de miscare intensa!

0:00 – 0:30: Genunchii sus!

Ridica genunchiul drept astfel incat coapsa sa fie paralela cu solul si incearca sa atingi genunchiul cu cotul stang. Lasa piciorul jos si repeta miscarea cu genunchiul si cotul opuse.

0:00-1:30: Pe vine si… sari!

Stai dreapta si lasa-te pe vine pana cand coapsele devin paralele cu solul, apoi ridica-te sarind.

1:30 – 2:30: Catara pe munte!

Adoptand pozitia de flotare, adu genunchiul drept aproape de piept si apoi schimba pozitia genunchilor, sarind usor.

2:30-3:30 Flotare si saritura!

Lasa-te pe vine, aseaza palmele pe podea si sari cu picioarele in spate, astfel incat sa “aterizezi” in pozitie de flotare. Fa o flotare, apoi adu picioarele in pozitia de start printr-o mica saritura. Sari in picioare si ridica bratele deasupra capului.

3:30-4:30 Fandare si saritura!

Fa o fandare cu piciorul stang in fata si apoi, sarind, adu piciorul drept in fata si coboara-ti trupul astfel incat sa ajungi din nou in pozitie de fandare.

4:30 – 5:00 Mers pe loc

Mergi pe loc, ridicand fiecare genunchi pana cand coapsa devina paralela cu solul. Simplu!

Cateva exercitii fitness rapide, ori de cate ori ai ocazia

Desigur, nu trebuie sa te gandesti ca, facand miscare doar 5 minute/ zi, vei slabi ca prin minune, dar este un inceput, mai ales daca stilul tau de viata a fost unul sedentar pana acum. Odata ce te vei obisnui cu efortul, vei putea creste timpul dedicat acestor exercitii de fitness, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara.

Spor!

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

2 COMENTARII

    • Nu fitness-ul, ci aceste cateva exercitii carora, bineinteles, le poti acorda (si trebuie sa le acorzi) mai mult de 5 minute, asa cum am specificat si la sfarsitul articolului, articol a carui menire este sa-i incurajeze pe cei care nu fac niciun fel de miscare.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.