Fa exercitii oriunde te-ai afla, fara echipament special

0
438
exercitii-oriunde

Cand a fost ultima data cand ai avut chef sa faci putina miscare, dar ai alungat repede gandul pentru ca „nu aveai echipamentul adecvat”? Nu spune nimeni ca nu trebuie sa ai tinuta sport potrivita atunci cand alegi exercitii de intensitate mare, dar uneori se poate si fara. Data viitoare cand vrei sa faci miscare, asculta-ti vocea interioara  si incearca aceste exercitii:

Exercitii oriunde, oricand

Ok, trebuie sa va marturisesc ceva. Trebuie sa faceti incalzire. Aveti de ales intre:

–          8 minute Jumping Jacks

–          2 minute genuflexiuni

–          1 minut flotari

–          1 minut genuflexiuni la scaun

–          2 minute de cardio

exercitii-oriunde

Fa pauza 30 de secunde. Si acum putem incepe 🙂

Genuflexiuni pentru posterior si solduri

Cum? Incepe din pozitia clasica de genuflexiune. Intoarce-te la 90° spre dreapta, mentinand genunchii in acelasi fel. Intoarce-te la punctul de plecare, apoi fa acelasi lucru si pentru partea stanga. Intoarce-te mereu in punctul intial. Fa 8-10 repetari pentru fiecare picior. Pentru mai multe variante de genuflexiuni, click aici!

exercitii-oriunde

Exercitii pentru picioare

Cum? Incepe din pozitia stand in picioare si executa o fandare la aprox. 45° lateral.Apasa pe varfuri si intinde picioarele. Fa 8-10 repetari pentru un picior, apoi inca 8-10 pentru celalalt.

exercitii-oriunde

Lucreaza si tricepsii!

Cum? Gaseste un obiect de care te-ai putea sprijini, de la o banca de lemn, pana la scaun sau chiar masa. Apuca-te de margine suportului, cu degetele spre in fata si indoie genunchii  pana cand posteriorul ajunge aproape de sol. Impinge puternic si ridica-te pana cand bratele formeaza un unghi de 90°. Repeta timp de 1 minut.

exercitii-oriunde

Sa nu uitam abdomenul!

Cum? Incepe din pozitia de efectuat flotari, apoi vino cu picioarele din aproape in aproape, pana cand atingi punctul maxim (cel in care nu mai poti inainta fara sa-ti desprinzi mainile de pe sol). Revino in pozitia initiala facand aceiasi pasi marunti. Repeta timp de 1 minut.

exercitii-oriunde

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.