Exercitii pentru fese bombate – 4 miscari simple si rapide

0
11347
Figura 2.1
Figura 2.1
Figura 2
Figura 2

Exercitii pentru fese bombate si ferme

Din pacate, natura nu a fost la fel de darnica cu toate femeile in ceea ce priveste aspectul… posteriorului. Dar nu-i nimic, pentru orice exista o rezolvare, iar in acest caz aceasta este adoptarea unui antrenament format din 4 exercitii pentru fese bombate, cat se poate de simple.

Pentru urmatoarele exercitii pentru fese bombate nu ai nevoie decat de o imbracaminte lejera, un covoras de sala (sau o bucatica libera de covor 😉 ) si putina… rabdare.

Sa incepem:

Exercitii pentru fese bombate cu rezultate rapide:

1. Stai pe partea dreapta pe podea, sprijinindu-te in ambele maini si tinand genunchi indoiti la 90°. Adu genunchiul stang spre piept, indoind simultan coatele pentru a aduce pieptul mai aproape de podea.  Indreapta bratul drept in timp ce intinzi piciorul stang in spate, apoi adu genunchiul la loc si indoaie cotul pentru a reveni la pozitie. Repeta miscarea de 20 de ori. (Figura 1)

2. Stai dreapta, cu picioarele usor departate, apoi fa o fandare cu piciorul stang in spate, ridicand bratele in fata, la nivelul umerilor.  Ridica genunchiul stang in spate, pana la nivelul soldului, aducand mainile pe solduri. Acesta este unul din acele exercitii pentru fese bombate care trebuie repetat de 15-30 de ori pe fiecare picior. (Figurile 2.1 si 2.2)

3. Stai in pozitie verticala, cu fata la un perete  si picioarele usor departate, genunchii putin indoiti. Aseaza palmele pe perete la inaltimea umerilor.  Ridica piciorul stang in spate pana la nivelul soldurilor, apoi adu-l cat poti de aproape de piept. Acesta este unul dintre cele mai simple exercitii pentru fese bombate si trebuie executat de 20 de ori pentru fiecare picior.(Figura 3)

4. Stai asezata pe podea cu genunchii indoiti, lasa-te pe spate si sprijina-te in palme. Ridica soldurile, sustinandu-ti corpul in palme si varfurile picioarelor, astfel incat trunchiul sa fie paralel cu podeaua. Mentinand aceasta pozitie, ridica bratul drept spre tavan, apoi schimba bratele si repeta aceasta miscare de 30 de ori. (Figurile 4.1 si 4.2)

Exercitii pentru fese bombate in doar 30 de minute/ zi

Poate primele dati iti va parea putin dificil sa executi toate aceste 4 exercitii pentru fese bombate in fiecare zi, dar odata ce vei vedea modificari in aspectul posteriorului tau, vor deveni floare la ureche! 😉 Si nici nu-ti vor ocupa foarte mult timp, ci in jur de 30 – 40 de minute in fiecare seara. Gandeste-te doar cat timp pierzi aiurea cand poti face ceva cu adevarat folositor pentru corpul tau.

Eu iti urez antrenament placut si, daca mai cunosti si alte exercitii pentru fese bombate, te rog sa ni le spui si noua! 😉

Exercitii pentru fese bombate – 4 miscari simple si rapide
4.5 (90%) 6 vot(uri)

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.