Frigarui proaspete de rosii cu broccoli

1
627
rosii branza broccoli

rosii branza broccoli

Frigarui proaspete de rosii cu broccoli

Ce poate fi mai bun decat o gustare rapida, racoritoare, dietetica si cu un aspect de-ti lasa gura apa? Perfecta atat pentru o masa in familie, cat si pentru a-ti impresiona musafirii.

Portii: 16

Timp de pregatire:  10 minute

Ingrediente:

8 rosii mici (sau cherry) taiate in jumatate

16 bucatele de branza cu broccoli/ branza simpla si bucatele de broccoli alaturi

16 frunze de busuioc

Mod de preparare:

Infige jumatatile de rosii, bucatelele de branza si de broccoli si frunzulitele de busuioc in bete de frigarui si aseaza pe un platou.

Serveste rece.

Continut nutritiv per portie: Calorii 140, Grasimi 10g (Saturate 6g), Carbohidrati 1g, Fibre 0.5g, Proteine 10g.

Ti-a placut?

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

1 COMENTARIU

  1. Este bine ca oamenii sa inteleaga ca aceste tipuri de manacaruri nu sunt utile, sunt aproape obligatorii. Asta in primul rand datorita enzimilor exogene pe care organismul nu le poate produce singur si este nevoie sa le ia din afara. Enzimele se pot gasi in special in alimentele negatite precum: germenii de grau, laptele de vaca crud (tolerat numai de cei cu ficatul sanatos), galbenusul de ou de gaina (crud sau preparat moale), sucurile de legume, sucul si salata de orz verde, legumele si zarzavaturile tinere, afinele, caisele, ceapa, ciresele si visinele, coacazele negre, morcovii, prazul, prunele, rosiile, salata verde, sfecla rosie, semintele de soia, spanacul, usturoiul, taratele de grau, mierea, lucerna (care contine un numar de 8 enzime esentiale), ouale, carnea si pestele. Aceste substante au un rol foarte bine determinat, fiecare actionand asupra unui anumit component din alimente, neputandu-se inlocui una pe cealalta. Prin urmare, o cantitatea insuficienta, sau absenta unei singure enzime poate determina imbolnavirea. Deci produsele acestea vegetale au un mare rol aici.
    Iata de ce este bine sa nu trecem cu vederea faptul ca vara este anotimpul care ne ofera tot ce vrem si din pacate de multe ori dam cu piciorul crezand ca enzimile endogene fac toata treaba.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.