Site-ul nostru folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. și pentru a afișa reclame (dacă există). Site-ul nostru poate include și cookie-uri de la terțe părți, cum ar fi Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Utilizând site-ul, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Am actualizat Politica noastră de Confidențialitate. Vă rugăm să faceți clic pe buton pentru a verifica Politica noastră de Confidențialitate

Jumping Jacks – energie si silueta dintr-o miscare!

jumping jacks

Jumping Jacks – un exercitiu simplu, la indemana

In mod sigur ai auzit sau chiar ai incercat acest exercitiu usor si eficient – Jumping Jacks – care, pe langa faptul ca este un exercitiu cardio minunat si ne ajuta sa ne protejam de afectiunile cardiovasculare, modeleaza si tonifica bratele, abdomenul, fesele si picioarele.

Nu ai nevoie de niciun fel de aparate sau accesorii fitness, ci doar de putin spatiu si cateva minute pe zi. Desi miscarea nu are un grad ridicat de dificultate, trebuie sa stii ca este obligatoriu sa faci o incalzire usoara  inainte de a o executa (ideal, cateva miscari de streching).

Jumping Jacks – Beneficii:

In primul rand, catevaminute dedicate zilnic acestor sarituri, Jumping Jacks, nu doar ca accelereaza pulsul si intaresc inima, contribuind la o mai buna oxigenare a muschilor, dar ne ajuta sa ardem aproximativ 450calorii/ ora.

De asemenea, Jumping Jacks lucreaza principalele grupe de muschi, inclusiv abdomenul (daca il mentinem incordat pe durata exercitiului).  Jumping Jacks reprezinta un exercitiu ideal pentru Interval Training, poate cel mai eficient tip de antrenament pentru arderea grasimii, care alterneaza exercitiile intensive cu cele usoare. Ca sa nu mai vorbim despre efectul minunat asupra psihicului! 🙂

Jumping Jacks – cum se executa corect:

– Stai dreapta, cu picioarele apropiate, bratele pe langa corp.

– Incordand abdomenul si muschii gluteali, sari usor, departand picioarele in aer si, simultan, ridicand bratele desupra capului, aducand palmele aproape una de cealalta. Aterizeaza usor, pentru a nu pune o presiune mare asupra genunchilor.

– Incearca sa executi miscarea 60 secunde fara oprire, iar intr-o zi, dedica macar 15 minute acestui exercitiu usor si eficient. De asemenea, atentie la pozitia genunchilor, nu ii orienta in interior pentru a nu te accidenta si a nu cauza probleme, inclusiv la nivelul gleznelor.

Iata un video care iti poate fi de ajutor:

Te-am convins? Spor! 😉

Multumim pentru vot!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole recomandate