“Orez” prăjit din conopidă cu nucă de cocos si curry

0
488

Orezul nu e rău, carbohidrații nu sunt răi. Și totuși, există limitări cu privire la cantitatea de carbohidrați ce poate fi consumată, ideal fiind ca mesele să conțină înlocuitori de carbohidrați.

Orez prajit pe baza de conopida

De la jurnalista specializată în fitness Olivia Langdon, o rețetă cu „orez prăjit”, pe bază de conopidă:

Ingrediente:

– 500 grame carne tocată de vită;

– 1 conopidă mare, mărunțită în robotul de bucătărie, astfel încât să capete forma orezului;

– 1 zucchini feliat;

– 1 dovleac feliat;

– 1 morcov feliat;

– 1 ceapă feliată;

– 3 ouă mari;

– sos Sriracha;

Bragg Liquid Aminos –  o alternativa sanatoasa la sosul de soia;

– ulei de nucă de cocos (nerafinat, presat la rece și extravirgin);

– fulgi de nucă de cocos neîndulciți;

– condimente: ghimbir, curry, turmeric.

Cum preparam orezul prăjit din conopidă cu nucă de cocos si curry

Pune zucchini-ul, dovleacul și morcovul într-o oală cu apă la fiert. Strecoară-le și pune-le deoparte.
Taie conopida în bucăți de mărimea unei înghițituri. Pune conținutul în robotul de bucătărie și mărunțește-l până capătă aspectul boabelor de orez.

Într-o tigaie sauté mare, prăjește carnea de vită la o temperatură medie, adaugă o lingură de ulei de nucă de cocos și ceapa feliată. Amestecă în tigaie ceapa până când se caramelizează (2-5 minute). Adaugă fulgii de nucă de cocos neîndulciți și amestecă.
Adaugă „orezul” din conopidă. Adaugă condimentele, Bragg Liquid Aminos și sosul Siracha după gust.
Adaugă legumele tăiate și opărite. Amestecă și lasă să se îmbibe timp de 1-2 minute.
Fă un mic spațiu în „orez”, în care să adaugi 3 ouă, amestecă pe foc până când se obține efectul dorit.
Poftă bună!

“Orez” prăjit din conopidă cu nucă de cocos si curry
5 (100%) 1 vot(uri)

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.