Scapa de grasime in 15 minute!

0
744
Figura 5
Figura 5

Fiecare femeie stie ca, oricat de bine ar arata, tot mai exista 1-2 zone cu un miiic surplus de grasime. Fie ca simti nevoia sa iei o pernuta in brate cand te duci in vizita la cineva si te asezi pe canapea sau ca ai impresia ca pantalonii care-ti veneau ok anul trecut, acum te cam strang, cu greu  te vei considera perfecta. Pana la urma, nu e rau sa fii perfectionista si pentru ca stim ca tu esti principalul tau critic, noi iti spunem: nu te mai studia, nu te mai stresa, scapa de grasime in doar 15 minute!

Scapa de grasime repede si bine

Asadar, daca vrei sa inlaturi orice imperfectiune, scapa de grasime printr-o rutina zilnica de 15 minute. Nu trebuie sa mergi la sala, poti sa faci urmatoarele exercitii de acasa, la orice ora din zi si din noapte. : ) Ai nevoie doar de o pereche de gantere de 2 kg fiecare si de multa voie buna, pe care oricum o vei capata in timpul exercitiilor urmatoare!

Scapa de grasime  din 5 miscari

1.Tinand o gantera in mana dreapta, picioarele usor departate, indoaie genunchiul drept in spate, impingandu-ti si cotul drept in spate si aducand gantera aproape de coaste. Intinde mana stanga in fata, cu palma orientata catre interior. Inclina usor trunchiul, aducand genunchiul drept aproape de piept. Intinde repede piciorul drept in spate si mana dreapta in fata. Fa 3 seturi a cate 10 miscari, alternand picioarele.

2.Stai in pozitie verticala, cu picioarele departate si tinand capetele unei gantere in palme, in fata ta, in dreptul soldurilor. Tinandu-ti spatele si bratele drepte, lasa-te pe vine pana cand  gantera ajunge aproape de nivelul solului. Ridica-te repede, ridicand gantera deasupra capului si piciorul drept usor in exterior. Fa 3 seturi a cate 10 astfel de miscari.

3.Stai cu picioarele usor departate, tinand in fiecare mana cate o gantera. Ridica bratele si indoaie coatele, pana in punctul in care aduci ganterele aproape de urechi, avand palmele orientate inspre exterior. Fa o fandare in fata si ridica-te pe piciorul drept, radicand usor si piciorul stang in fata. Schimba piciorul la fiecare 5 astfel de exercitii.

4.Tinand o gantera in fiecare mana, picioarele usor departate, palmele in exterior, intinde bratele in spate cat de mult poti. Apoi adu-ti bratele in fata, gantera la nivelul ochilor, timp in care iti indoi usor genunchii spre exterior. Revino in pozitie initiala si repeta miscarea. Fa 3 seturi a cate 10 exercitii.

5.Stai in pozitie verticala, picioarele usor departate, tinand cate o gantera in fiecare mana. Ridica bratul drept pana la nivelul umarului, in pozitie rigida si cu palma orientata in sus. Fa aceeasi miscare si cu bratul stang, doar ca in fata. Intinde piciorul drept in fata si indoaie ambii genunchi la 90 de grade. Repeta miscarea. Executa 3 seturi a cate 5 exercitii.

Scapa de grasime in timp record!

Efectuand aceste exercitii timp de 15 minute in fiecare zi, nu va trece mult timp pana cand te vei privi in oglinda incercand, din rasputeri, sa-ti mai gasesti un defect. Iti va lua ceva timp! 😉

 

 

 

 

Ti-a placut?

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.