Sfaturi pentru a slabi: cum trebuie sa gandesti la masa

4
892

sfaturi pentru a slabi

Sfaturi pentru a slabi, atunci cand mananci

Nu doar cat mananci, ci si cum mananci poate avea impact asupra siluetei tale. Masa reprezinta un moment important al zilei, iar noi trebuie sa il tratam ca atare, chiar daca dorim sa dam jos cateva kilograme sau doar sa ne mentinem. Si sunt cateva greseli pe care fiecare dintre noi le face la masa si care ne pot consta scump…

Iata-le pe cele mai frecvente:

Cateva sfaturi pentru a slabi de tinut minte la masa

Momentul in care mananci: desigur, este bine sa respectam un program al meselor pe zi, insa daca acest lucru nu este posibil intotdeauna, inainte de a manca sunt cativa pasi pe care ar fi bine sa-I parcurgi. In primul rand, ar trebui sa iti imaginezi foamea pe o scara de la 1 (moment in care esti flamanda) la 10 (cand te simti peste masura de satula) si sa te asezi la masa atunci cand ai atins pragul 3, maxim 4; daca astepti pana cand vei atinge pragul 2 sau 1 este foarte posibil sa mananci mai mult decat ai nevoie. In al doilea rand, ar trebui sa incetinesti “ritmul” atunci cand ai ajuns la pragul 6- 7 si sa te intrebi daca inca mananci pentru a-ti potoli foamea sau deja… fara motiv. Ridica-te de la masa la timp!

Timpul petrecut la masa: 20 minute, acesta este timpul necesar creierului nostru pentru a recunoaste senzatia de satietate, insa multi dintre noi mananca pe fuga si consuma mai mult decat au nevoie pentru ca nu reusesc sa-si dea seama cand s-au saturat. Masa trebuie luata pe indelete, trebuie sa mancam incet, sa mestecam bine si sa savuram fiecare dumicat, iar astfel ne vom bucura mai mult de alimente si ne vom potoli foamea mai repede.

Iti folosesti toate simturile atunci cand mananci? Gustul, mirosul, textura, chiar si sunetul pe care il face mancarea atunci cand o mesteci, toate aceste amanunte te pot ajuta sa te bucuri mai mult de alimente si sa obtii senzatia de satietate mai usor. Inchide televizorul, calculatorul, lasa deoparte revista sau orice alta activitate care iti poate distrage atentia de la farfurie si ia masa asa cum se cuvine. Stiu, va fi greu sa te obisnuiesti, dar cu timpul vei vedea cum masa va deveni un adevarat moment de rasfat, fara riscuri asupra siluetei.

– Ai o lista a alimentelor interzise? Arunc-o! In loc sa incerci zi de zi te abtii de la alimentele preferate si sa ajungi, in timp sa fii dependenta de ele, daca nu tii un regim strict, incearca sa consumi variante mai usoare ale lor: in loc de cartofi prajiti incearca-i pe cei la gratar, in loc de friptura de porc, consuma friptura de curcan, in loc de ciocolata cu lapte, rasfata-te din cand in cand cu o bucatica de ciocolata neagra.

Mananca pentru a fi sanatoasa, nu pentru a slabi. Aceasta este abordarea corecta, care te va ajuta sa rezisti sfaturi pentru a slabitentatiilor. Daca legumele din farfurie nu ti se par prea apetisante si gandul iti zboara la mancaruri grele, gandeste-te in primul rand la efectul lor asupra sanatatii, apoi la silueta si vei vedea cum efortul iti va parea mai usor si rezultatele… mai rapide! 🙂

Sfaturi pentru a slabi, in fiecare zi

Aceste sfaturi pentru a slabi sunt trucuri marunte care, odata adoptate, cu siguranta te vor ajuta sa obtii in timp trupul dorit. Daca adaugi si cateva minute de exercitii fizice in fiecare zi, succesul este unul garantat! 😉

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

4 COMENTARII

  1. Exercitii ar trebui sa dureze intre 1 ora 1 ora jumate..la tine ca esti fata… la sportivi de exemplu culturisti poate ajunge si la 2 ore

  2. Daca mancam 20 min la o masa, cate minute facem miscare. Ma refer la un sport, cat trebuie sa dureze exercitiile ca sa aiba efect?

    • Depinde despre ce fe de miscare vorbim aici. Daca este vorba de cardio ar trebui sa tina 30 de minute. Daca este aerobic 45 de minute ajung. Daca faci antrenament de culturism adaptat tie si nevoilor tale tot sub o ora ar trebui sa dureze. In perioada aia hirateaza-te bine, iar la final ia un supliment cu proteina din zer. Nu foarte mult. Daca nu discutam aici de cine stie ce distrugere celulara mentine maxim 1 gram de proteina / kg corp / zi. Daca se poate sa provina din alimente proaspete gatite in casa. Asa cum sunt cele pe care pe care le poti face urmand retetele de pe acest mic forum.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.