3 exercitii de Pilates in 3 minute

1
1295
exercitii de pilates

exercitii de pilates

Crezi ca vedetele de la Hollywood au intotdeuna timp sa se antreneze 2 ore pe zi la sala? Cand toarna un film nou abia au timp pentru somn. Si totusi, majoritatea arata foarte bine. Pe langa faptul ca sunt atente la alimentatie, majoritatea actritelor fac miscare cateva minute, in fiecare zi.

Un astfel de circuit am pregatit si eu astazi, pentru fetele care au foarte putin timp la dispozitie, dar care vor sa se mentina in forma.

Exercitii de Pilates

Instructiuni: fa exercitiile unul dupa altul fara sa iei pauza. Daca ai mai mult timp si o conditie fizica buna (nu esti incepatoare), poti face pana la 3 astfel de circuite.

Ai nevoie de o saltea pentru yoga.

Sa incepem!

Flotari pe antebrate (40 secunde)

Aseaza-te cu fata in jos, pe antebrate, cu coatele aliniate sub umeri. Aseaza-te pe varfurile degetelor de la picioare incordand cvadricepsii si tinand genunchii drepti, astfel incat sa formezi o linie de la ceafa la calcai. Incordeaza abdomenul, tine privirea in fata  si mentine pozitia timp de 40 de secunde.

pillates-in-3-minute-3

Flotari sus-jos (40 secunde)

Din aceeasi pozitie de flotare, pune palmele pe saltea, coboara mana stanga si aseaza-te pe antebrate, apoi procedeaza la fel pentru mana dreapta.

Ridica mana stanga, apoi pe cea dreapta, apoi iar revino pe antebrate (dar pe rand) si continua sa alternezi timp de 40 de secunde.

pillates-in-3-minute-3

Flotari intoarse (60 secunde)

Tot din pozita de efectuat flotari, dar cu mainile drepte, pependiculare cu cotul si podeaua, adu genunchiul drept inspre cotul stang varand soldul sub abdomen si incordand abdomenul. Retrage piciorul drept, dar nu-l aseza la loc, ci ridica-l spre tavan. Continua timp de 30 de secunde, apoi procedeaza la fel si pentru piciorul stang, tot 30 de secunde.

pillates-in-3-minute-3

Flotari de o parte si de alta a corpului

Tine palmele pe podea sprjinindu-te pe varful degetelor de la picioare, du genunchiul drept lateral, inspre cot, apoi revino la pozitia initiala. Fa la fel si pentru piciorul stang si continua sa alternezi timp de 20 de secunde.

pillates-in-3-minute-3

Si asta a fost tot. In doar 3 minute 🙂

 

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

1 COMENTARIU

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.