3 exercitii pentru umeri

0
1823
exercitii pentru umeri

exercitii-pentru-umeri2

Desi se spune ca femeile sunt atente la detalii, nu as putea spune acelasi lucru si despre felul in care se antreneaza. Un barbat care vrea sa se antreneze bine va fi atent la toate grupele musculare, va face exercitii si pentru deltoizi, si pentru muschii fesieri, va stii cum pompeaza acel muschi si cum lucreaza.

Femeile gandesc altfel. Sunt interesate mai mult de slabit si rareori intalnesti o femeie care chiar sa fie preocupata de grupele musculare pe care le lucreaza un aparat. Sa luam exemplul antrenamentului pentru umeri. O femeie se va gandi intotdeuna ca odata ce antreneaza bratele, automat lucreaza si la umeri. Partial adevarat, dar n-ar fi si mai bine daca, din cand in cand, le-am acorda o atentie sporita? Iata 3 exercitii pentru umeri pe care ar trebui sa le faci cat de des posibil.

Antrenament pentru acasa- 3 exercitii pentru umeri

Exercitiul 1

Ai nevoie de: un set de extensoare

1. Foloseste-te de un set de extensoare, aseaza-te cu picioarele pe el si indeparteaza-le apoi la nivelul umerilor. Tine capetele extensoarelor in maini, la nivelul taliei.

2. Ridica extensoarele pana la nivelul pieptului, cu palmele indreptate in jos.

3. Slabeste extensoarele si apoi ridica-le din nou la nivelul pieptului. Fa 8-10 repetari.

antrenament-pentru-umeri

Exercitiul 2

Ai nevoie de: greutati usoare

1. Tot in pozitia drepti, cu picioarele indepartate la nivelul umerilor, tine cate o greutate de 3-5 kg in fiecare mana (bratele pa langa corp).

2. Ridica usor bratul drept, fara sa misti cotul.

3. Adu mana dreapta la pozitia initiala, apoi ridica mana stanga. Alterneaza miscarile astfel incat sa faci 8-10 repetari pentru fiecare umar.

antrenament-pentru-umeri1

Exercitiul 3

Ai nevoie de: greutati usoare

1. Din aceeasi pozitie ca la exercitiul anterior, tine greutatile in maini si du-le la nivelul soldurilor, cu palmele indreptate in jos.

2. Ridica apoi coatele la nivelul umerilor aducand greutatile in dreptul pieptului.

3. Mentine pentru 3 secunde si apoi revino la pozitia de dinainte. Fa 8-10 repetari.

antrenament-pentru-umeri2

Si inca un avantaj pe care il au aceste exercitii: vor pregati articulatiile pentru alte exercitii care se adreseaza altor grupe musculare.

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.