3 exercitii simple pentru o postura corecta

0
3648

postura

Postura corecta? O raritate

Mai stii cand erai micuta si-ti spunea mama mereu sa stai dreapta? Tu te enervai sau nu o luai in seama si acum regreti, pentru ca nu ai o postura a corpului tocmai corecta. Iar peste greselile pe care le-ai facut singura, cum ar fi purtatul unei genti grele pe un singur umar sau scrisul in pat, obligatiile de zi cu zi iti inrautatesc situatia. Ma refer, desigur, la nenumaratele ore petrecute la birou, in fata calculatorului…

Si cum acum nu prea-ti mai vine sa dai ture prin casa cu o carte pe cap si nici nu mai ai pe nimeni sa-ti spuna la fiecare 10 minute sa-ti indrepti spatele, noi iti propunem cateva exercitii care te vor ajuta sa capeti acea postura dreapta si frumoasa pe care ti-o doresti.

Intreaga imagine a corpului se va schimba radical, vei castiga in inaltime si-ti vei intari muschii pieptului tinand mereu spatele drept.

Exercitii pentru o postura de invidiat

Si cum tot e vara, probabil visezi la o bluzita cu spatele gol sau la o rochie decupata, deci n-ar fi pacat sa-ti strice tot aspectul o postura…curbata? Iata, asadar, ce trebuie sa faci pentru o postura de nota 10:postura

1 Stai in picioare sau asezata pe un scaun si tine o banda elastica rezistenta cu bratele intinse in fata ta. Strange omoplatii in impreuna, astfel incat sa indepartezi cat de mult se poate bratele in lateral.. Revino la pozitia initiala si repeta miscarea. Banda trebuie sa se afle sub tensiune intregul timp. Executa 2-3 seturi a cate 10-15 miscari.

postura2 Aseaza-te pe un scaun, tinand spatele drept si ridica-te, ridicandu-ti si umerii, cat mai aproape de urechi.  Daca vrei, poti tine in maini si gantere pentru a intensifica exercitiul. Fa 2-3 seturi a cate 10-15 miscari.

3 Stai in pozitie verticala, ridica unul dintre picioare pe o scara sau pe un prag si tine mana stanga pe sold pentru a-ti mentine pozitia. Tine o gantera in mana dreapta, cu palma orientate in spate si bratul drept. Ridica bratul drept pana la nivelul umarului, perpendicular pe trunchiul usor orientat in jos. Executa 2-3 seturi a cate 10-15 exercitii.

O postura dreapta pentru un corp frumospostura

Se stie ca muschii spatelui sunt deosebit de importanti in ceea ce priveste eficienta celorlalte exercitii pentru alte grupe de muschi ale corpului. De aceea, un spate drept si puternic iti poate modifica intreg aspectul. Mai mult, daca te obisnuiesti sa stai dreapta si sa tragi burta tot timpul, fie ca mergi sau stai jos, iti vei intari si muschii abdomenului si vei ajunge mai usor la silueta dorita.  🙂

 

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.