In forma la 30 de ani! Antrenamentul perfect pentru femei

0
913
30 de ani

30 de ani

Tu in ce forma te gasesti la 30 de ani?

Daca te apropii de aceasta varsta frumoasa sau daca deja ai suflat in 30 lumanari, sanatatea si forma ta fizica trebuie sa ocupe primele locuri pe lista de prioritati, intrucat in jurul acestei varste incepem sa experimentam pierderi in masa osoasa, diminuarea puterii fizice si a flexibilitatii. Asadar, te intrebi: cat de bine te simti in pielea ta la 30 de ani?

Daca stai pe ganduri sau eziti sa raspunzi raspicat “Ma simt minunat!”, iata un antrenament usor, recomandat de specialistii de la Health.com, care te va ajuta sa-ti mentii silueta si te bucuri din plin de fiecare zi din viata ta!

Antrenamentul perfect la 30 de ani

Antrenament cardio – 30 minute, de 3 ori pe saptamana:

1. Mers vioi 5 minute pentru incalzire.

2. Alergat usor 7 minute, apoi mers vioi 3 minute.

3. Alergat mai intens 3 minute, apoi mers vioi 2 minute.

4. Repeta pasii 2 si 3.

5. Alergat la intensitate moderata 3 minute, apoi mers lejer 2 minute.

Antrenament pentru forta – 10 minute, de 3 ori pe saptamana:30 de ani

1. Intinde-te pe spate, pe o salteluta de gimnastica, pune mainile la ceafa, ridica-ti umerii de la podea si indoaie genunchii, ridicand picioarele in aer.

Incearca sa aduci cat mai aproape cotul drept de genunchiul stang (indreptand, simultan, piciorul drept in aer), apoi repeta miscarea cu cotul stang si genunchiul drept fara pauza, timp de 1 minut.

2. Stai dreapta, tinand cate o gantera usoara in fiecare mana, picioarele la o distanta egala cu cea dintre umeri, genunchii usor indoiti. Apleaca-te in fata din solduri, fara a curba spatele, astfel incat acesta sa devina paralel cu solul. Lasa-ti bratele sa atarne, palmele orientate in interior.

Indoaie coatele, aducand ganterele aproape de abdomen, apoi indreapta usor bratele. Repeta miscarea 1 minut fara pauza.

3. Stai dreapta, cu picioarele putin usor departate si bratele intinse in parti. Indoaie genunchii si lasa-te putin pe vine, apoi sari si indreapta bratele in sus, apoi aterizeza in pozitia de start. Repeta miscarea un minut fara pauza.

4. Aseaza-te in pozitie de floatare, cu picioarele usor departate, sprijinindu-te in varfuri. Ridica piciorul stang pana in momentul in care calcaiul tau ajunge la nivelul soldurilor. Fa o flotare. Repeta secventa un minut, alternand picioarele.

Iata, asadar, cum te poti mentine in forma si cum poti scapa de dureri, senzatie de greutate sau anchilozare in doar cateva minute, cu aceste exercitii foarte usoare!

Pentru tine cum arata antrenamentul ideal la 30 de ani?

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.