Abdomen de invidiat-cel mai simplu exercitiu

0
3853
abdomen de invidiat

abdomen de invidiat

Cat de greu obtii un abdomen de invidiat?

Multi producatori de pastile de slabit sau centuri pentru abdomen ti-ar spune ca, daca le cumperi produsul, in doar cateva zile vei arata cel putin perfect. Insa nu este deloc asa: un abdomen de invidiat, ferm si fara grasime, se obtine greu, atat prin alimentatie cat mai ales prin sport.

Este pacat insa ca, tocmai pentru ca drumul pana la silueta dorita nu este atat de scurt, refuzam sa facem primul pas si ramanem cu dorinta, fara a experimenta senzatia de a fi admirata si lipsita de inhibitii.

Eu zic sa avem curaj! Chiar daca drumul este unul lung, este si lin si orice persoana cu putina vointa il poate parcurge. Cu ce sa incepem? Cu cateva minute de cardio pe zi (bicicleta, alergat, mers pe jos etc.) pentru arderea grasimii si cu un exercitiu considerat de cei de la American Council on Exercise cel mai eficient exercitiu pentru abdomenBICYCLE CRUNCHES.

Un abdomen de invidiat, la un exercitiu distanta

Iar partea frumoasa este ca pentru acest exercitiu nu ai nevoie de sala, de aparate speciale, de mult spatiu sau de accesorii de fitness.

Tine minte insa: pentru a arde grasimea, este esential sa faci cardio, pentru ca acest exercitiu, desi arde 60-70 calorii/ 15 minute, serveste in primul rand tonifierii abdomenului, nu inlaturarii stratului adipos (ca si abdomenele clasice, de altfel, pe care multi dintre noi le facem „pentru a scapa de burta”, fara rezultate). Cu alte cuvinte, cardio modeleaza abdomenul, acest exercitiu il „finiseaza”, ajutandu-te sa ai un abdomen de invidiat in cel mai scurt timp!

Iata, asadar, cum se fac Bicycle Crunchs:

Intinde-te pe o salteluta sau pe covor cu genunchii indoiti, talpile pe podea si mainile la ceafa (fara a-ti impreuna degetele).

Preseaza partea inferioara a spatelui de saltea si incordeaza abdomenul, ridicand capul si umerii de pe saltea si, simultan, apropiind cotu stang de genunchiul drept (piciorul stang trebuie sa fie drept, suspendat in aer). Repeta miscarea cu genunchiul stang si cotul drept.

Fa 3 seturi a cate 15 miscari dimineata, pentru a te inviora, sau seara, pentru a te dezmorti.

Spor!

Iata si un tutorial video:

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.