5 exercitii rapide pentru un abdomen tonifiat

0
918
Figura1
Figura1

Un abdomen tonifiat – visul (realizabil al) oricarei femei

Una dintre cele mai comune preocupari pentru doamne si domnisoare, in special in apropierea verii, este cum sa scape burtica…. dar, din pacate, aceasta este una dintre zonele cele mai greu de modelat. Si totusi, nimic nu este imposibil cu putina vointa, motiv pentru care astazi ti-am pregatit cateva exercitii rapide care te vor ajuta sa obtii acel abdomen tonifiat care sa te elibereze de povara pernutei “paravan” de pe canapea, pe care o tii in brate cand mergi in vizita. 😉 Pregatita? Sa incepem!

5 exercitii eficiente pentru un abdomen tonifiat

1. Stai sprinitita in palme si talpi pe o salteluta, astfel incat corpul tau sa aiba forma unui “V” intors. Ridica piciorul stang cat de sus poti, fara a indoi genunchiul, apoi impinge de trup in fata pentru a ajunge la o pozitie de flotare. Repeta miscarea de 10 – 15 ori pe fiecare picior. Pentru a diminua gradul de dificultate, ramai cu ambele talpi pe salteluta. (Figura 1)

2. Stai in fund pe salteluta, cu genunchii indoiti  si gleznele incrucisate. Aseaza palmele pe 2 blocuri de yoga, degetele orientate in fata. Indreapta bratele si expira, incordandu-ti abdomenul astfel incat sa ridici fundul de la podea. Ramai in aceasta pozitie cateva secunde, apoi revino la pozitia initiala si repeta miscarea de 10 ori. (Figura 2)

3. Aseaza-te in pozitie de floatare, tinand picioarele apropiate. Apuca un bloc yoga cu mana dreapta si roteste-ti trupul intr-o parte, sprijinindu-te in palma stanga si partea laterala a talpii stangi. Intinde bratul cu blocul de yoga drept in sus, apoi adu-l sub trup, fara a-l lasa pe podea. Repeta miscarea de 10 – 15 ori pe fiecare parte. (Figura 3)

4. Aseaza-te in pozitie de flotare pe gresie sau pe parchet, cu varfurile picioarelor pe un prosopel. Contracteaza-ti abdomenul si adu, usor, genunchii aproape de piept. Ramai in aceasta pozitie 1-2 secunde, apoi intoarce-te la pozitia de start si repeta exercitiul  de 30 de ori, cu de 1 minut pauza la fiecare 10 repetari. (Figura 4)

5. Intinde-te pe podea cu fata in sus, mainile intinse in sus, tinand cu ambele palme un bloc de yoga (sau alt obiect asemenator). Incordandu-ti abdomenul, adu bratele intinse in fata si indoaie genunchii, pentru a prinde intre talpi blocul de yoga. Tinandu-l cu picioarele, intinde-te usor la loc, aducand mainile si picioarele in pozitiea de start. Repeta miscarea de 30 de ori, in seturi de cate 10. (Figura 5)

Abdomen tonifiat si mai multa incredere in sine!

Rezerva-ti cateva minute in fiecare zi pentru acest program de exercitii si scapa de orice fel de complex vara aceasta, cu un abdomen tonifiat, impecabil! Vom reveni si cu partea a II-a a antrenamentului cat de curand!

Mult spor! 😉

Sursa: Fitnessmagazine.com

 

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.