Alimentatie pentru masa musculara, pentru un trup sculptat

0
2378

alimentatie pentru masa musculara

Alimentatie pentru masa musculara – pentru o eficienta mai mare

Chiar daca suntem femei, multe dintre noi ne dorim nu doar sa slabim, ci si sa avem un trup ferm si tonifiat, motiv pentru care facem exercitii pentru masa musculara care dau rezultate rapide doar alaturi de…o alimentatie pentru masa musculara.

Pentru ca, indiferent cat de mult te straduiesti la sala, daca nu ai grija sa-i oferi organismului tau elementele esentiale pentru a-ti indeplini obiectivul in materie de modelare corporala, efortul fizic nu-ti va oferi satisfactia unor rezultate rapide si vizibile. De aceea, azi iti prezentam cateva dintre cele mai importante elemente ce alcatuiesc o alimentatie pentru masa musculara, de real ajutor.

Alimentatie pentru masa musculara – ceva bun pentru corpul tau, zi de zi

1. Oua – cu un continut de proteine de 6-8g/ ou, aceste alimente extrem de complexe iti confera si o mare cantitate de vitamine, zinc, fier si calciu, ajutandu-te sa obtii un trup ferm cat se poate de repede;

2. Piept de pui – printre principalele alimente recomandata intr-o dieta, 100 g de piept de pui inseamna 30g de proteine si grasimi…aproape deloc. Daca adaugam si faptul ca se prepara foarte repede, e gustos si satios si merge bine cu aproape orice, pieptul de pui este delicios intr-o alimentatie pentru masa musculara. 😉

3. Somon – o importanta sursa de proteine si acizi grasi Omega-3, somonul imbunatateste metabolismul si te ajuta sa obtii un trup puternic si sanatos, fara a te infometa;

4. Broccoli – avand in vedere ca, pentru a-ti modela trupul cat se poate de frumos, ai nevoie de 5-7 portii de fructe si legume proaspete pe zi, putin gatite, incearca sa incluzi cat de mult broccoli se poate pentru o alimentatie pentru masa musculara corecta. Vitamine, minerale, fibre…sanatate buchetel cu buchetel;

5. Orez salbatic – unul dintre elementele putin cunoscute, parte esentiala dintr-o alimentatie pentru masa musculara, orezul salbatic inseamna 3g de fibre si 7g de proteine la singura o canuta de bobite gustoase;

6. Carne rosie slaba – carnea de vita sau vanatul nu contine multe grasimi sau calorii, dar abunda in vitamina B, fier, fosfor, seleniu, zinc, cupru si proteine;

7. Linte si naut – daca nu-ti place foarte mult carnea sau esti vegetarian, iti poti lua necesarul de proteine si din linte sau naut, alimente care ajuta mult la dezvoltarea masei musculare;

8. Migdale – desi mici, migdalele sunt foarte valoroase datorita continutului mare de proteine si grasimi bune, dar mai ales datorita vitaminei E, deosebit de importanta pentru masa musculara. Mai mult, fiind o sursa valoroasa de antioxidanti, migdalele lupta impotriva radicalilor liberi si te ajuta sa-ti revii foarte repede in urma unui antrenament mai solicitant;

9. Carnea de curcan – o fantastica sursa de proteine, vitamine si minerale (in special vitamina A, vitamina B3, fier, potasiu, seleniu si fosfor), carnea de cucan reduce colesterolul, stimuleaza sistemul imunitar, combate insomnia si reprezinta un element esential pentru o alimentatie pentru masa musculara;

10. Spanac –nu degeaba se transforma instantaneu Popeye cand, la orice pericol, scotea in chip miraculos o cutie de spanac din buzunar, pentru ca acesta contine calciu, fier, vitamine (C, A, K) si alte elemente chimice care au capacitatea de a creste masa musculara chiar si cu 20%, conform unor studii realizate de cercetatorii de la Universitatea Rutgers din New Jersey.

Alimente pentru masa musculara – conteaza ce mananci!

alimentatie pentru masa musculara
Chiar daca ai o alimentatie sanatoasa in general, atunci cand iti propui un obiectiv in materie de modelare corporala, este important sa imbini exercitiile specializate cu alimentele specializate, cum ar fi, in cazul de fata, cele enumerate mai sus, esentiale in ceea ce priveste o alimentatie pentru masa musculara.

Pentru tine ce inseamna o alimentatie pentru masa musculara corecta? Cum te-a ajutat obtii forma dorita?

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.