Legume sote cu pui marinat in lamaie si cimbru

0
647

Legume sote cu pui marinat in lamaie si cimbru

Legume sote cu pui marinat in lamaie si cimbru

 

Numar portii: 4

Timp de pregatire: 5 minute

Timp de gatit efectiv: 15 minute

 

 

Ingrediente:

4 linguri suc de lamaie (lamii stoarse in casa)

O lingura usturoi zdrobit

O lingura cimbru proaspat tocat

Sare

Piper negru proaspat macinat

Fasii din piept de pui, aproximativ 500 g, batute usor

4 linguri ulei de canola (rapita)

O salota medie, feliata (specie de ceapa)

O cana si ½ de edamame (boabe de soia tinere) congelate decorticate si decongelate

O cana si ½ de rosii mici si lunguiete (grape tomatoes ), injumatatite

2 dovlecei medii

1/3 cana feta maruntita

Mod de preparare:

1. Intr-o punga care se inchide ermetic, amesteca 3 linguri de suc de lamaie, 2 lingurite usturoi si 2 lingurite cimbru; adauga sare si piper dupa gust. Apoi introdu in punga si fasiile de piept de pui, inchide punga, agit-o si lasa puiul deoparte, la marinat.

2. Intre timp, incalzeste 2 lingurite de ulei de canola intr-o tigaie mare la foc mediu spre puternic. Aduga ceapa, usturoiul zdrobit ramas, boabele de soia si rosiile; caleste-le timp de 4 minute.

3. Utilizeaza un cutit pentru legume si taie dovleceii in fasii subtiri (pe lungime). Adauga dovleceii, sucul de lamaie ramas si restul de cimbru in tigaia cu legume; caleste-le timp de 2 – 3 minute. Muta-le intr-un bol din care vei servi masa, adauga feta si sare si piper dupa gust.

4. Toarna in tigaie uleiul ramas. Scoate puiul de la marinat si prajeste-l cate 2 – 3 minute pe fiecare parte sau pana consideri ca e patruns. Serveste-l impreuna cu legumele.

 

Continut nutritiv per portie: 327 calorii, 28 g proteine, 16 g carbohidrati, 13 g grasimi (3 g nesaturate), 5 g fibre.

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.