4 alimente mai putin obisnuite pentru pre-workout

0
2852

Majoritatea celor pe care ii cunosc si care merg la sala prefera sa ia in pre-workout o gustare pe baza de carbohidrati simpli, cum ar fi o banana sau un shake proteic. Exista insa si alte variante, mai putin obisnuite, pentru care poti opta. Iata care sunt acestea:

Supa de taitei

pre-workout

Unii atleti iau tablete cu sare inainte de maraton, atunci cand alearga pe caldura,  pentru a preveni crampele musculare si deshidratarea, dar mancarea putin sarata este la fel de eficienta. Conform unui sudiu  publicat in International Journal of Sport Nutrition and Exercice Metabolism, barbatii care au consumat supa de taietei cu 1, 362 miligrame sodiu inainte de o cursa de ciclism, pe timp de vara, au retinut mai multa apa in organism decat cei care au incercat sa se hidrateze in permanenta in timpul cursei. Doza zilnica recomandata ed sodiu nu trebuie insa sa depaseasca 2, 3000 de miligrame pe zi.

Cafea

pre-wk0

O cana de cafea dupa pranz nu e o idee chiar atat de rea, atunci cand planuiesti sa te antrenezi din greu, mai ales dupa o zi obositoare la serviciu. Un alt studiu, publicat de British Journal of Sports Science a ajuns la concluzia ca cei care consumasera o cantitate mica (o ceasca) de cafea inainte de a alerga 1,500 m, pe banda de alargat, au parcurs aceasta distanta cu 4,2 secunde mai repede decat cei care nu au baut cafea. De asemenea, cei care au baut cafea au simt ca pot sa traga mai mult oxigen in piept, in timpul cursei.

Macris

pre-wk-3

Putini sunt cei care cunosc si chiar folosesc aceasta planta verde, pe care o poti gasi oriunde. Macrisul elibereaza tensiunea musculara si energizeaza datorita antixidantilor pe care ii contine. Ei sunt cei care previn degradarea celulelor din muschi, in timpul antrenamentelor intense.

Suc de pepene

pre-wk-4

Uita de Gatorate, cercetatorii au aflat ca amino-acidul numit L-citrulina, pe care il gasim in pepene, poate elibera tensiunea musculara dupa un antrenament intens. Aceleasi efecte le are si sucul de cirese, iar acest lucru se datoreaza antioxidantilor cu efecte anti-inflamatorii.

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.