Antrenament pentru brate – simplu, comod, eficient

0
982
Figura 5
Figura 5

Arata-ti muschii vara asta! Si prin “muschi” nu ma refer la un aspect prea dur, ci la brate frumoase si fara surplus de grasime. Prinde incredere in tine si in fortele tale cu ajutorul acestui antrenament pentru brate cat se poate de simplu!

Antrenament pentru brate…si nu numai

Deseori, ne concentram atat de mult pe anumite parti ale corpului, cum ar fi abdomenul sau fesele, incat uitam sa ne mai lucram si…bratele. Stiu, vrei totusi sa-ti pastrezi feminitatea, dar un antrenament pentru brate inteligent te va ajuta sa scapi de grasimea nedorita de pe brate si sa iti intaresti muschii, pastrandu-ti supletea si finetea. Mai mult, acest antrenament te va ajuta sa-ti lucrezi si alte parti ale corpului, cum ar fi spatele, abdomenul sau muschii picioarelor. O modelare completa!

Antrenament pentru brate – 5 exercitii usoare

Pentru urmatoarele exercitii vei avea nevoie doar de 2 gantere, fiecare de 2 kilograme.

1.Stai dreapta, cu picioarele departate usor, genunchii putin indoiti, tinand cu ambele maini cate o gantera, in fata soldurilor. Apleaca-te usor, pana cand gantera se apropie foarte mult de sol. Ridica-te repede, indoindu-ti coatele si aducand gantera in fata pieptului. Fa 2 seturi a care 16 miscari. (Figura 1)

2.Stai in pozitie verticala, picioarele usor departate, tinand in fiecare mana cate o gantera. Indoaie coatele la 90 de grade, tinandu-le apropiate de coaste si avand palmele orientate spre exterior. Fa cateva sarituri usoare, executand miscari in forma de cerc cu ganterele din maini (ca si cum ai sari coarda). Necesare sunt 2 seturi a cate 16 sarituri. (Figura 2)

3.Stai cu picioarele departate usor, tinand o gantera in mana dreapta, mainile pe langa corp. Fa o fandare in fata, indoind ambii genunchi la 90 de grade si trece gantera din mana dreapta in cea stanga pe sub coapsa dreapta. Repeta miscarea, schimband pozitia picioarelor. Fa 2 seturi a cate 16 miscari. (Figura 3)

4.Cu o gantera in mana dreapta, stai in pozitie verticala, tinand picioarele usor departate. Lasa-ti corpul usor, in jos, mentinandu-ti spatele drept. Ridica-te repede, intinzand mana dreapta in fata, la nivelul umarului. Apoi lasa mana in jos si intoarce-te la pozitia ghemuita. Fa 2 seturi a cate 16 miscari, alternand bratele. (Figura 4)

5.Stai in pozitie verticala, picioarele usor departate,  tine cate o gantera in fiecare mana, bratele indoite la 90 de grade, la nivelul umerilor si palmele orientate catre exterior. Ridica rapid bratele, pana ajung perfect drepte, apoi adu-le in pozitia initiala. Executa 2 seturi a cate 16 miscari. (Figura 5)

Antrenament pentru brate frumoase

Iata, asadar, 5 exercitii dintre cele mai simple, dar care alcatuiesc un antrenament pentru brate complet si efcient. Executand corect si frecvent aceste miscari, partea superioara a corpului (si nu numai) va capata alt aspect – mai ferm, mai suplu, mai atragator!

 

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.