Arde 350 calorii in doar 45 minute! E simplu!

0
666

arde calorii

Cateva sfaturi simple pentru a arde calorii rapid

Fie ca dedici cateva minute din pauza de masa miscarii, fie ca deviezi putin de la drumul spre casa dand o tura prin parc, profita de ocazie pentru a arde 350 calorii intr-un mod cat se poate de simplu!

Nu, nu trebuie sa mergi la sala, nici sa scoti ganterele din camara, ci doar sa stii cum sa iti antrenezi corpul. Astazi iti propun cateva miscari usoare de care ar trebui sa profiti cat vremea e inca frumoasa. 😉

Arde 350 calorii si incarca-te cu energie!

Orice antrenament, oricat ar fi de simplu, trebuie sa debuteze cu o incalzire! Asadar, plimba-te relaxata 2 minute, atingand solul mai intai cu calcaiul, apoi cu partea din fata a talpii si lasandu-ti bratele libere pe langa corp.  Apoi, timp de 4 minute, mergi cu pasi  repezi, dar nu mari si fara sa alergi. Cu cat pasii sunt mai sprinteni, cu atat mai repede vei arde calorii.

Dupa aceste 4 minute de mers in pas vioi, dedica un minut unui exercitiu mai solicitant, cum ar fi alergatul cu viteza, fandarile in mers sau sariturile de tipul jumping jacks. Ideal este sa le variezi, iar in timpul unui antrenament sa le incerci pe toate 3.

Alergatul contribuie la scaderea nivelului de cortizol, hormon de stres asociat cu cresterea in greutate. Atentie, insa, sa alergi corect, pentru o performanta mai buna, respectand cele 10 reguli esentiale de aici.

Sariturile de tipul jumping jacks reprezinta un exercitiu cardio pentru a arde calorii rapid si pentru a-ti tonifia intregul corp. Cum se executa? Stai dreapta, cu picioarele apropiate si bratele pe langa corp. Ridica bratele, sarind simultan si despartind picioarele, astfel incat corpul sa fie aproape in forma de “X”. Repeta miscarea pret de 1 minut fara intrerupere.arde calorii

Fandarile din mers vizeaza in special muschii picioarelor si muschii fesieri si nu sunt dificile deloc: fa un pas in fata cu piciorul drept si lasa-ti corpul in jos, pana cand ambii genunchi sunt indoiti la 90°. Apasa pe calcaiul drept, indreptand piciorul stang, apoi fa un pas in fata cu acesta si repeta miscarea timp de 1 minut fara intrerupere. Pentru mai multe variante de fandari, click aici.

Cam asa arata 5 minute perfecte pentru a arde calorii fara prea mult efort! Daca repeti cele 3 miscari timp de 15 minute si intreaga secventa de 4 ori pe zi, te poti simti eliberata de nici mai mult, nici mai putin de 350 calorii. Aproape o masa! 😉

Arde calorii invatand sa iubesti miscarea!

Iar transformand acest mini-antrenament intr-un obicei zilnic, nu doar ca vei arde calorii rapid, dar iti vei imbunatati sanatatea cardiovasculara, iti vei contura muschii si vei avea mai mult chef de viata.

Ce spui, incepi de astazi? 🙂

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.