3 miscari de dans pentru abdomen plat si coapse perfecte!

1
1491
miscari de dans
Figura 1

Miscari de dans, pentru silueta si energie!

Despre beneficiile dansului pentru sanatate si pentru aspectul corpului am mai vorbit: doar 1 minut de dans te poate scapa de 7 calorii, iar o ora de peste 200; cateva miscari de dans pe zi intaresc sistemul osos si previn osteoporoza; dansul regleaza colesterolul si ne ajuta sa ne odihnim mai bine. Iar pe langa toate acestea, dansul ne ajuta sa invingem tristetea si lucreaza toti muschii corpului!

Mai multe despre beneficiile dansului poti citi aici.

Asadar, daca vrei sa scapi de burtica si sa incepi ziua plina de energie, iti propun 3 miscari de dans simple si distractive, care vor topi rapid cei cativa centrimentri in plus de pe talie si coapse!

3 miscari de dans impotriva colaceilor si a aripioarelor

miscari de dans
Figura 2

Pasul 1: Stai dreapta, cu picioarele la o distanta mai mare decat distanta dintre umeri. Trage burtica si impinge fundul in afara, apoi lasa-ti greutatea pe piciorul stang. Intinde piciorul drept in lateral, atingand podeaua doar cu varful, ridica bratul drept in sus si intinde bratul stang in lateral, la nivelul umarului. Intoarce capul astfel incat barbia sa se situeze deasupra umarului stang. (Figura 1)

Pasul 2: Trage piciorul drept spte cel stang, pana cand acestea se afla la o distanta de aproximativ 15cm. Indoaie ambii genunchi, coboara-ti trunchiul si indoaie usor coatele, astfel incat bratele sa formeze un “0”, ca in imagine. Mentine pozitia 8 secunde. (Figura 2)

Pasul 3: Ridica truchiul , indreapta-ti spatele si repeta primul pas, transferandu-ti greutatea pe piciorul drept. Repeta cele 3 miscari de dans care formeaza acesta secventa timp de 5 minute, macar de 3 ori pe saptamana. Alege o melodie energica si misca-te in voie! (Figura 3)

miscari de dans
Figura 3

Cateva miscari de dans in fiecare zi…

… reprezinta una dintre cele mai placute si simple metode de a da jos kilogramele in plus sau de a-ti mentine silueta, tonifiindu-ti in acelasi timp muschii corpului, in special pe cei abdominali si fesieri. Aceste miscari de dans sunt doar un exemplu menit sa te incurajeze sa adopti obiceiul de a dansa macar cateva minute in fiecare zi, insa poti incerca multe altele sau poti improviza.

Iar daca ai chef pur si simplu sa te zbengui, fara a urma anumite miscari de dans, nu ezita! Nici nu-ti poti inchipui ce efect puternic  vor avea asupra corpului si a dispozitiei tale. 😉

Daca iti plac provocarile, incearca si ghidul complet de antrenament pentru abdomen!

Sursa: Health.com
3 miscari de dans pentru abdomen plat si coapse perfecte!
Ti-a placut?

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

1 COMENTARIU

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.