Ce sa mananci dupa mesele bogate de Paste: 15 idei sub 300 calorii

2
3415
ce mananci

ce sa mananciCe mananci pentru a-ti recapata pofta de viata

Dupa mesele imbelsugate de Paste, care ne-au facut sa ne simtim grei si molesiti,  parca avem nevoie de o alimentatie mai usoara, mai dietetica, indiferent daca vrem sa ne recapatam silueta sau doar din ratiuni de sanatate. Tot ceea ce mananci conteaza extraordinar de mult nu doar pentru silueta ta, ci si pentru dispozitia si nivelul de energie din fiecare zi, motiv pentru care astazi ti-am pregatit cateva idei, toate cu ami putin de 300 calorii.

Ce mananci astazi se vede maine! Gustari sub 300 calorii:

1. 1 conserva de ton cu 2 lingurite de maioneza light, telina si felii de castravete

2. 1 iaurt light cu 1 canuta de fructe de padure/ capsuni si cateva linguri de cereale integrale

3. 100g de pulpa de miel la cuptor cu usturoi si rozmarin

4. 1/4 cana de orez brun fiert cu 45g de somon, 1/3 cana  de mazare si ciuperci la aburi

5. 6 cesti de popcorn cu ¼ cana de parmezan ras presarat deasupra

6. 6-8 morcovi mici (baby carrots) cu un ou fiert

7.  1/2 de pepene galben umplut cu ½ cana de branza cottage (perlute)

8. o banana cu o lingura de unt de arahide

9. 50g de somon afumat cu o lingurita de branza crema light si o chifla mica integrala

10. un castronel de legume proaspete/  fierte/ la abur cu 30g de branza light si o felie de paine integrala

11. un mar cu 30g de branza Ceddar/ cascaval si 50g de nuci

12. 1/2 cana de branza cottage cu ½ cana  de capsuni si o lingurita de unt de arahide

13. 1/2 cana de fulgi de ovaz cu o para taiata bucatele, 2 lingurite de miere si o lingura de migdale

14. o canuta de cereale integrale cu o banana, o lingura de nuci/ migdale si ½ cana de lapte degresat

15. 150g de piept de pui la cuptor cu o salata verde mica si 2 linguri de ulei de masline + otet balsamic

Asadar, dupa mesele bogate in grasimi, colesterol si zahar, recomandat este sa consumi multe fructe si legume, sub orice forma, pentru a-ti reface “rezervele” de vitamine, minerale si antioxidanti, dar si foarte multa apa, pentru detoxifierea organismului.  De asemenea, ceaiurile, limonada (fara zahar) si sucurile naturale de fructe sunt mai mult decat binevenite, iar organismul tau cu siguranta iti va multumi!

Tu ce alte idei de gustari usoare ai?

Ce sa mananci dupa mesele bogate de Paste: 15 idei sub 300 calorii
3 (60%) 2 vot(uri)

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

2 COMENTARII

    • Anastasia, daca ne urmaresti pe Facebook, te poti inscrie la Newsletter aici https://www.facebook.com/RedisNutritie/app_100265896690345 si vei intra si in concursul nostru saptamanal pentru cele 30 batoane/ bauturi instant REDIS. Iti multumim! 🙂

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.