Cateva miscari simple pentru un corp tonifiat

2
913

corp-de-invidiatUn corp tonifiat fara abonament la sala?

Este asa ceva posibil, oare? Ei bine, rapunsul corect este un mare „DA!”. Din fericire, nu e nevoie de abonamente costisitoare in sali de fitness pentru a putea obtine un corp tonifiat. El se poate obtine foarte usor doar daca tragi scaunului de sub birou, sau de sub masa din bucatarie.

Setul urmator de exercitii vine in ajutorul femeilor creative, dispuse sa incerce si altceva pe langa programele clasice de fitness. Sa profitam de acest aparat de fitness „undercover”, la care avem toate acces. Sa mai vad acum cum gasim scuze pentru a nu ne mentine in forma!

Obtine un corp tonifiat in mod distractiv

Asadar, doamnelor si domnisoarelor, pregatiti-va scaunele si sa incepem:

1. Culca-te cu picioarele usor departate (cat latimea soldurilor), genunchii indoiti la 90 de grade, cu calcaiele pe scaun. Pune presiune pe zona lombara. Cu abdomenul incordat si coatele ridicate, ridica umerii de pe podea. Intinde bratele catre genunchi, efectuand o miscare sus-jos din trunchi. Repeta de 20 de ori. (Figura 1)

2. Stai in genunchi in fata scaunului la distanta de un antebrat de acesta, cu picioarele usor departate si mainile pe scaun. Incordeaza abdomenul si pune presiune pe zona coccisului. Apasand cu mainile pe scaun, ridica piciorul stang, permitandu-i sa se departeze de linia soldurilor. Ridica si coboara 15 centimentri coapsa stanga. Repeta de 20 de ori pentru fiecare picior. (Figura 2)

3. Cu spatele la scaun, pozitioneaza mainile pe scaun si intinde picioarele, departandu-le putin. Impinge bazinul sus si indoaie putin coatele. Tine abdomenul incordat si indoaie coatele inca 5 centimetri, apoi indreapta-le. Repeta de 20 de ori. (Figura 3)

4. Modeleaza-ti coapsele cu aceasta miscare simpla: Stai la distanta de un antebrat de scaun, cu palmele odihnindu-se pe spatarul scaunului, bratele departate la nivelul umerilor, picioarele cu varfurile spre exterior  astfel incat sa formeze un V. Ridica calcaiele 7-8 centimetri si indoaie usor genunchii, astfel incat sa cobori trunchiul cu aproximativ 60 de centimetri, apoi indreapta-te. Repeta de 20 de ori. (Figura 4)

5. Stai la o distanta de lungimea unui brat de scaun, cu bratele pe spatarul scaunului si trunchiul paralel cu podeaua. In timp ce apesi pe spatar, indoaie coatele la 90 de grade si ridica piciorul stang inapoi pana la nivelul soldurilor, tinand piciorul intins ca in pozitie de balet. Indoaie putin piciorul drept, tinand abdomenul incordat. Ridica piciorul stang 5 centimetri si coboara-l la loc. Repeta de 20 de ori. (Figura 5)

Un corp tonifiat fara mare efort

Iata cum poti obtine un corp tonifiat cu ajutorul catorva miscari usor de executat. E atat de simplu sa ne mentinem in forma, chiar si cu resurse materiale reduse la minim, mai exacta la…un scaun. Spor la treaba!

 

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

2 COMENTARII

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.