Dieta de 3 ore – cea mai simpla metoda de slabit

5
56689
dieta de 3 ore

dieta-de-3-ore-prima-poza

Ti-e teama de dietele prea complicate sau care necesita schimbari atat de radicale in ceea ce priveste stilul tau de viata, incat ti se pare greu numai cand te gandesti? Pe langa lucrurile simple pe care le putem face cu totii, fara sa urmam un anumit plan, cum ar fi sa renuntam la produsele procesate, la sucurile carbogazoase sau la fast food, exista si diete mai simple.

Una dintre ele este dieta de 3 ore si presupune un program alimentar format din 5 mese pe zi, incluzand si un mic desert. Poti consuma orice, inclusiv carbohidrati si dulciuri, atata timp cat respecti cu strictete orarul meselor. Jorge Cruise este nutritionistul care a pus la punct aceasta dieta si, dupa cum afirma chiar el, acest tip de consum alimentar este bun pentru ca permite arderea rapida a grasimilor: „daca nu mananci indeajuns de des, organismul tau intra intr-o stare de protectie anti-infometare, conservand calorii, inmagazinand grasimi si folosind muschii pentru energie (nu grasimea, cum ar trebui). Mancand odata la 3 ore, accelerezi metabolismul pentru o ardere constanta de grasimi.

dieta-de-3-ore-2

Regulile dietei de 3 ore

Regulile dietei sunt atat de simple, ca si un copil de 3 ani le-ar tine minte.

  1. Ia micul dejun cel tarziu dupa o ora de cand te-ai trezit, daca nu imediat.
  2. Mananca la fiecare 3 ore dupa aceea.
  3. Nu manca cu 3 ore inainte de a merge la culcare.

Regula speciala: ramai la portii moderate de mancare, la mesele principale nu depasi 400 de calorii, snack-urile sa nu fie mai mari de 100 de calorii, iar desertul sa aiba maximum 50. Totalul zilnic: 1450 – 1500 de calorii.

Care vor fi rezultatele?

Conform lui Cruise, tinand aceasta dieta vei reusi sa scapi de 3-5 kg in primele doua saptamani si cate 1-2 kg dupa aceea. Iar partea buna e ca vei ramane si cu masa musculara.

De asemenea, nivelul de cortizol („hormonul de stres”)  va fi vizibil redus, vei avea mai multa energie si nu vei mai resimti acea foame acuta pe care ti se intampla sa o resimti acum.

Ce poti si ce nu poti manca?

dieta-de-3-ore-1

Dieta de 3 ore nu pune presiune pe ceea ce mananci, ci pe cat manaci. Cu alte cuvinte, poti manca orice, de la carbo, pana la carne, dulciuri sau mancaruri congelate, atata timp cat nu depasesti portiile explicate mai sus si respecti intervalul EXACT de timp. Bineinteles, carnea fara grasimi sau grasimile sanatoase si legumele proaspete te vor ajuta si mai mult.

Nivel de efort: mediu

Un lucru pe care trebuie sa-l faci pentru a urma dieta de 3 ore este sa faci un program alimentar care sa-ti permita sa nu mananci cu 3 ore inainte de culcare. Este bine sa cauti retete care specifica numarul de calorii, cum sunt cele de pe acest site, astfel incat sa nu depasesti portiile admise. Exista deja o aplicatie care iti aminteste ori de cate ori trebuie sa iei masa. De ajutor, nu-i asa?

Referitor la exercitii, este bine sa faci miscare zilnic, dar nu este necesar sa petreci ore la sala. De exemplu, este suficient sa mergi 30 de minute pe jos, in fiecare zi. Sau sa faci aerobic acasa, de 15-30 de minute.

Si daca tot suntem la capitolul slabit… iata ce sa mananci la cina atunci cand vrei sa scapi de acele cateva kilograme in plus.

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

5 COMENTARII

  1. Astazi am inceput sa mananc la fix.sper sa ma pot tine de acest program pentru ca vreau sa slabesc 15 kg .am 62 de ani si 79 kg la 1msi 56 cm

  2. carnea se digera la 3 ore , cum mananci dupe 3?
    umfli stomacul cu mancare peste mancare?
    peristaltismul stomacului-pt ca si stomacul are un peristaltism , acea miscare de terciuire- scade . muschii aceia ce sansa au sa se mai odihneasca?
    pediatrul spune mamelor sa nu hraneasca bebe prea des decat la orele de masa , 3 ore pt nou-nascuti , apoi mai rar.stomacul tr sa se odihneasca. organismul are nev sa arda grasimi din depozite , sa foloseasca acele calorii…dar daca sangele e mereu plin de calorii??? are pe tava…de ce sa mai depuna efort sa arda din depozote?

  3. Fac asta de cateva luni(cu urcusuri si coborasuri) am 5 kg lipsa deja. Yaaay^^
    Stiind ca vreau alt stil de viata forever e mult mai usor decat a tine o dieta chinuitoare

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.