5 exercitii acasa foarte usoare, fara echipament special

0
1047
exercitii acasa
Figura 1

Un set de exercitii acasa, pentru cei mai comozi dintre noi

Stiu, iti doresti silueta perfecta fara prea mult efort si, daca se poate, fara sa renunti la gustarile tale preferate, nu-i asa? Ei bine, acest lucru e putin probabil, insa ai ajuns la locul potrivit, pentru ca astazi iti voi prezenta un set de exercitii acasa cu grad de dificulate mic si pentru care nu ai nevoie decat de un scaun.

Si ghici ce? Aceste exercitii (acasa, in parc, la sala sau unde iti doresti) vizeaza toate grupele musculare principale. Asadar, sa trecem la treaba! 😉

5 exercitii acasa, pentru un corp mai frumos

1. Exercitiu pentru coapse, abdomen, picioare, glezne: stai dreapta, cu picioarele usor departate in spatele unui scaun cu spatar, varfurile picioarelor orientate in exterior, palmele pe spatar. Incordand abdomenul, ridica-te pe varful picioarelor si indoaie genunchii, orientandu-i in exterior. Indreapta picioarele si revino la pozitia initiala, apoi repeta exercitiul de 20 ori. (Figura 1)

2. Exercitiu pentru solduri, muschii oblici si muschii fesieri: stai dreapta si tine palma dreapta pe spatarul scaunului. Intinde piciorul stang in spate si mana stanga in fata, fara a indoi incheieturile.

Indoaie genunchiul stang in exterior si ridica mana stanga deasupra capului, bratul sub forma de arc. Revino la pozitia initiala si repeta miscarea de 20 ori pe fiecare picior. (Figura 2)

3. Exercitiu pentru coapse, abdomen, fesieri si glezne: stai dreapta cu picioarele apropiate, palmele pe spatarul scaunului. Apasa pe varfuri si indoaie genunchii, lasandu-ti fundul cat de jos poti. Ridica-te la jumatatea distantei, fara a indrepta genunchii, apoi coboara iar. Repeta exercitiul de 20 ori. (Figura 3)

4. Exercitiu pentru coapse, solduri, abdomen, brate: stai dreapta, cu mana dreapta pe manerul scaunului, ca in imagine. Ridica-te pe varfuri si adu piciorul stang un pas mai in fata, varfurile orientate in exterior. Intinde piciorul stang, apoi indoaie genunchiul si atinge cu varful piciorul drept. Ridica bratul deasupra capului, apoi revino la pozitia initiala si repeta miscarea de 20 ori pe fiecare picior. (Figura 4)

5. Exercitiu pentru coapse, solduri, brate, abdomen: stai dreapta, cu mana dreapta pe manerul scaunului, scaunul in lateral, abdomenul incordat. Ridica piciorul stang fara a indoi genunchiul infata cat de sus poti si mana stanga in sus.

Muta piciorul stang in lateral, fara a indoi genunchiul, si coboara bratul la nivelul umarului, cotul putin indoit, palma orietatata in fata. Apoi impinge piciorul stang in spate si adu bratul in dreptul urechii, astfel incat corpul tau sa formeze o linie paralela cu solul. Revino la pozitia initiala si repeta miscarea de 10 ori pe fiecare picior. (Figura 5)

Exercitii acasa, floare la ureche!

Ei, nu-i asa ca-i simplu? Asadar, spor la aceste exercitii acasa foarte eficiente pentru indepartarea stratului adipos in exces, iar saptamana viitoare revenim cu alte cateva, la fel de usoare.

Spor!

Sursa: Shape.com
Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.