Exercitii pentru fund bombat…in 5 minute

7
9326
Figura 1
Figura 1

Exercitii pentru fund bombat? Chiar exista!

Fetelor, avem vesti bune! Daca nu sunteti multumite de posteriorul vostru… si stim ca acest lucru e foarte probabil – pentru ca asa suntem noi, perfectioniste – exista o modalitate simpla si placuta de a obtine un fund bombat ca cel al fetele din Brazilia, in doar 5 minute/zi!

Nu ne credeti pe cuvant, ci incercati aceste 5 exercitii pentru fund bombat! Nu aveti nevoie de absolut niciun fel de echipament special sau aparate de sala, doar de o pereche comoda de pantaloni scurti si de un…prosopel. Atat.

5 exercitii pentru fund bombat in 5 minute/zi

1. Min 00.00 – Min 1.00: Stai in pozitie verticala, cu picioarele departate, bratele si degetele de la picioare in lateral. Contractandu-ti muschii si indoindu-ti genunchii, lasa-ti corpul cat de jos poti. In acelasi timp, ridica-ti bratele drepte in fata corpului, la inaltimea umerilor, tinand palmele orientate in jos. Ramai in aceasta pozitie 2 secunde, apoi revino la pozitia initiala. Repeta miscarea de 20 de ori. (Figura 1)

2. Min 1.00- Min 2.00: Stai dreapta, cu picioarele foarte putin departate si degetele de la picioare orientate in fata. Lasa-te pe vine pana cand genunchii sunt indoiti la 90 de grade. Intinde piciorul stang in spate, plasand mana dreapta de-a lungul coapsei drepte si atingand podeaua cu aceasta. Indreapta mana stanga in fata, la nivelul capului, palma orientate in afara. Revino la pozitia initiala si repeta msicarea. (Figura 2)

3. Min 2.00 – Min 3.00: fa o fandare in fata cu piciorul stang pana cand genunchiul este indoit la 90 de grade. Sari si schimba pozitia picioarelor, aterizand cu piciorul drept in fata, in fandare. Continua in acest fel, alternand picioarele. (Figura 3)

4. Min 3.00 – Min 4.00: stai in pozitie verticala, bratele in lateral, cu talpa dreapta asezata pe un prosopel impaturit. Indoaie genunchiul stang la 90 de grade, timp in care aluneci cu piciorul drept in lateral, pana numeri pana la 4. Adu usor piciorul drept in pozitie initiala, indreptand, in acelasi timp, picioul stang. Repeta miscarea alternand picioarele. (Figura 4)

5. Min 4.00 – Min 5.00: Si ultimul din lista de exercetii pentru fund bombat, dar nu cel de pe urma – Stai dreapta, cu picioarele usor departate. Lasa-ti greutatea pe piciorul stang, radicand piciorul drept, intins, in spate. Extinde-ti bratele in fata. Revino la pozitia initiala si repeta miscarea, alternand pozitia picioarelor. (Figura 5)

Exercitii pentru fund bombat cu rezultate vizibile

Iata, asadar, cum te poti pregati usor si repede pentru zilele de plaja, dar nu numai, pentru ca aceasta parte a corpului este vizibila in orice imbracaminte si in orice moment! Haideti sa o facem si mai…vizibila cu 5 minute zilnice de exercitii pentru fund bombat! 😉

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

7 COMENTARII

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.