5 exercitii pentru incepatori, pentru un fund perfect

1
2532
Figura 1
Figura 1

Exercitii pentru incepatori, usoare si eficiente

Este din ce in ce mai clar ca zilele de plaja nu sunt departe, motiv pentru care n-ar fi rau sa aruncam o privire in oglinda si sa vedem ce zone necesita putina interventie acum, pe ultima suta de metri. Si pentru ca acea pereche de bikini sa iti vina de minune vara asta, astazi ti-am pregatit 5 exercitii pentru incepatori care alcatuiesc un antrenament simplu si variat, pe care il poti realiza acasa si care nu ti va rapi decat cateva minute in fiecare zi. Ready? 😀 Sa-i dam drumul!

Fund sculptat – 5 exercitii pentru incepatori

  1. Intinde-te pe spate cu genunchii indoiti, talpile pe podea si bratele pe langa corp. Ridica soldurile, apasand pe calcaie si mentine aceasta pozitie 10 secunde, incordand fesierii. Coboara-ti incet soldurile, fata a atinge solul si repeta exercitiul de 5 ori. (Figura 1)
  2. Sprijina-te in genunchi si palme pe podea si, incordandu-ti abdomenul, ridica piciorul stang paralel cu podeaua, genunchiul indoit. Adu piciorul in pozitia initiala, insa fata a atinge podeaua si repeta miscarea de 20 ori pe fiecare parte. (Figura 2)
  3. Intinde-ti corpul pe un scaun stabil, ca in imagine, varful picioarelor atingand solul. Incordandu-ti abdomenul, ridica picioarele drepte la nivelul soldurilor, mentine pozitia 5 secunde, apoi coboara-le iar fara a atinge solul. Repeta exercitiul de 10 ori. (Figura 3)
  4. Stai dreapta cu fata la o scara, un prag lat sau la o platforma de step aerobic. Fa un pas pe scara cu piciorul stang, ridicand genunchiul drept la nivelul soldurilor. Mentine pozitia pret de 5 secunde, apoi revino la pozitia initiala si repeta miscarea de 15 ori pe fiecare picior. (Figura 4)
  5. Leaga o banda elastica in jurul coapselor. Intinde-te pe spate, cu picioarele la o distanta mai mare decat distanta dintre umeri, calcaiele ridicate pe un platforma sau o scara, bratele pe langa corp. Sprijinindu-te in palme si in calcaie, ridica soldurile, mentine pozitia 5 secunde si revino la pozitia initiala. Repeta miscarea de 15 – 20 ori. (Figura 5)

Exercitii pentru incepatori, un pas important

Asadar, daca iti doresti sa-ti tonifici corpul, in special fesierii, iti recomand sa incerci aceste cateva exercitii pentru incepatori care nu necesita un echipament special sau un efort financiar si care vor dovedi eficienta intr-un timp foarte scurt. Odata ce te vei obisnui cu ele, vei putea incerca si exercitii putin mai dificile, despre care vom vorbi in curand! Mult spor! 🙂

Sursa: Fitnessmagazine.com
Ti-a placut?

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.