Exercitii pentru slabit rapid – in 10 minute

2
14566
exercitii-pentru-slabit-decolare

Cate dintre voi nu isi doresc sa piarda kilogramele nedorite intr-un timp cat mai scurt? Mersul la sala si dietele sanatoase fac minuni, dar ce faci cand timpul nu e de partea ta? Astazi iti propunem 10 exercitii pentru slabit rapid, care se pot face acasa si cu ajutorul carora o sa arzi 10 calorii/minut.

Exercitii pentru slabit rapid de incalzire

Miscarea „pe neasteptate”

  1. Aseaza-te in genunchi, cu mainile pe podea, apoi ridica-te rapid pana ajungi in pozitia de stat pe scaun.
  2. Tine abdomenul incordat si revino la pozitia initiala, in genunchi si cu palmele pe podea.

Executa exercitiul de cat de multe ori poti timp de 1 minut.

exercitii-pentru-slabit-pe-neasteptate

Carioca

  1. Tine piciorul stang peste cel drept, avand grija ca piciorul strang  sa stea lipit de sol si indoie talpa dreapta.
  2. Intinde mana stanga paralel cu solul, iar pe cea dreapta usor indoita, exact ca intr-o miscare de dans.
  3.  Adu piciorul drept  in aceeasi pozitie cu stangul, indoindu-le usor printr-o miscare rapida si lasa mainile pe langa corp.
  4. Adu piciorul stang in spatele celui drept si bratele tine-le ca la punctul 2.

Repeta timp de 1 minut.

exercitii-pentru-slabit-carioca

 

Fluturele

Intinde-te pe spate, incordeaza abdomenul si „flutura” picioarele alternativ, avand grija sa le tii cat mai drepte.

Repeta timp de 1 minut.

exercitii-pentru-slabit-fluturele

Pregatita de „decolare”

  1. Atinge cu mana stanga piciorul drept (ridicat de pe podea), iar pe cealalta ridic-o in aer, apoi executa aceeasi miscare cu mana dreapta si piciorul stang.

Repeta timp de 1 minut.

exercitii-pentru-slabit-decolare

 

Exercitii pentru slabit rapid cu saritura

Calaretul

  1. Stai cu piciorul stang indoit si cu cel drept intins intr-o parte si coatele la 90°.
  2. Executa o saritura usoara indoind genunchiul drept si mana stanga.
  3. Aterizeaza pe piciorul drept, iar pe cel stang adu-l in pozitia 1.

Repeta timp de 1 minut.

exercitii-pentru-slabit-calaretul

Vulturul

  1. Ia-ti avant  din pozitia ghemuit si executa o saritura usoara cu mainile la spate si palmele intinse.
  2. In timpul sariturii, indeparteaza picioarele si mainile simultan, apoi revino la pozitia initiala (ghemuit).
  3. Repeta timp de 1 minut.

exercitii-pentru-slabit-vultur

Miscarea pogo

  1. Tine picioarele apropiate, genunchii usor indoiti si mainile pe langa corp.
  2.  Executa o saritura usoara in fata, in timp ce indrepti picioarele,  dar mainile continua sa le tii lipite de corp.
  3.  Aterizeaza cu genunchii indoiti si repeta miscarea timp de 1 minut.

exercitii-pentru-slabit-pogo

Hop-Top

Asa cum ii spune si numele, exercitiul presupune saritura de pe un picior pe altul.

  1. Stai in picioare, cu spatele drept si coatele la 90°.
  2.  Ridica un picior ca si cum te-ai pregati sa sari peste un obstacol, in timp ce celalalt picior ramane pe sol, cu talpa indoita.
  3. Efectueaza aceeasi miscare si pe celalat picior, tinand abdomenul si mainile cat mai relaxate pentru a te misca in voie.

Repeta saritura timp de 1 minut.

exercitii-pentru-slabit-hop-top

Miscarea Tuck

  1. Intinde-te pe spate cu genunchii indoiti si mainile pe langa corp.
  2. Incordeaza abdomenul si ridica-te rapid in pozitie de drepti cu mainile in fata.
  3. Apoi sari aducand calcaiele sub fund. Mainile mentine-le in fata, paralele cu solul.
  4. Revino la pozitia 2 si apoi la pozitia 1. Repeta timp de 1 minut.

exercitii-pentru-slabit-miscarea-tuck

Sesam, deschide-te!

  1. Cu picioarele apropiate si usor indoite, mainile pe langa corp si coatele usor indoite, departeaza simultan picioarele.
  2. Revino la pozitia initiala si repeta timp de 1 minut.

exercitii-pentru-slabit-sesam

 

La inceput probabil ca nu o sa reusesti sa termini exercitiile in 10 minute, dar atunci cand o sa prinzi miscarea, totul o sa devina mai simplu. Mai cunosti si alte exercitii de slabit rapid? 🙂

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

2 COMENTARII

  1. Buna ziua! Am 13 ani si 58kg, 160cm inaltimea. As dori sa ma apuc de slabit ca sa ajung la 49kg intr-o saptamana.ce alimentatie ar trebui sa am? Ma puteti ajuta va rog frumos?

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.