3 exercitii simple pentru coapse, de realizat acasa

0
1364
exercitii simple

exercitii simple

Exercitii simple pentru coapse subtiri si ferme

Multe persoane considera ca se poate slabi doar intr-o anumita parte a corpului daca faci exercitii care sa vizeze acele grupele musculare. Daca si tu te numeri printre ele, cu parere de rau te anunt ca nu se poate slabi doar in zona abdomenului, a bratelor sau a coapselor, dar se pot modela si tonifia aceste zone prin exercitii speciale, cum ar fi urmatoarele 3 exercitii simple dar eficiente pentru coapse.

Aceste exercitii trebuie sa fie acompaniate de cardio (alergat, ciclism, mers pe jos, urcatul scarilor), in special acolo unde exista si probleme de greutate, nu doar de aspect al diferitelor zone ale corpului.

3 exercitii simple pentru coapse:

1. Aseaza-te in pozitie de flotare, dar sprijinindu-te in genunchi si ridicand talpile de la podea (genunchii indoiti la 90°). Ai grija sa tii spatele drept pe toata durata exercitiului.

Ridica piciorul drept in lateral, mentinand genunchiul indoit la 90°, coboara-l usor atingand podeaua, apoi ridica-l iar timp de 1 minut. Repeta miscarea si cu piciorul stang.

exercitii simple

2. Aseaza-te pe podea pe partea dreapta, picioarele drepte, cel stang usor in spatele celui drept, ambele sprijinite pe podea (lateralul labei piciorului trebuie sa fie in contact cu solul, restul piciorului stang trebuie sa fie suprapus peste cel drept).

Sprijina-ti capul in palma dreapta si, mentinand spatele drept, ridica piciorul stang cat de mult poti fara a indoi genunchiul, apoi coboara-l la loc fara a atinge podeaua. Repeta miscarea timp de 1 minut, apoi reia miscarea cu piciorul drept.

exercitii simple

3. Stai dreapta, cu mainile la ceafa si genunchii indoiti la 90°, degetele picioarelor orientate in exterior.

Mentinand aceasta pozitie, fa 2 pasi in fata si 2 pasi in spate timp de 1 minut. Atentie: nu-ti indrepta picioarele in timpul mersului. In scurt timp vei simti o senzatie de tensiune la nivelul muschilor coapselor, semn ca faci o treaba buna.

exercitii simple

Spor!

3 exercitii simple pentru coapse, de realizat acasa
5 (100%) 1 vot(uri)

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.