Hula Hoop… pentru incepatori!

0
2940
Figura 2.1
Figura 2.1

Distreaza-te si slabeste rapid cu cercul Hula Hoop!

Daca nu ai incercat niciodata exercitiile cu cercul Hula Hoop, trebuie sa stii ca iti va lua putin timp sa te obisnuiesti, dar odata ce vei prinde miscarile, te vei distra de minune!

Cercul Hula Hoop este destul de ieftin pe langa alte aparate sau echipamente speciale si il poti folosi pentru a-ti tonifia toate zonele principale ale corpului, abdomenul, bratele sau picioarele. Mai multe sesiuni mici de exercitii cu Hula Hoop, de 2 – 3 minute, iti vor imbunatati metabolismul, te vor ajuta sa dai jos rapid kilogarmele in plus si-ti vor aduce zambetul pe buze. Esti gata? Hai sa vedem impreuna cateva exercitii usoare cu Hula Hoop, pentru incepatori! 🙂

5 Exercitii simple cu Hula Hoop

1. Stai dreapta, cu picioarele usor departate, tinand cercul deasupra capului cu bratele intinse si palmele orientate in exterior. Mentinandu-ti abdomenul incordat, roteste-ti trunchiul in partea stanga, apoi in partea dreapta. Repeta miscarea 1 minut fara intrerupere. (Figura 1.1 si Figura 1.2)

2. Stai dreapta, cu picioarele departate, degetele de la picioare orientate in exterior. Invarte cercul Hula Hoop in jurul taliei si ridica bratele drepte in lateral, la nivelul umerilor. Pe masura ce cercul se invarteste, indoaie genunchii, apoi revino la pozitia initiala si repeta miscarea. (Figura 2.1 si Figura 2.2).

3. Stai in pozitie verticala cu picioarele departate si degetele orientate in exterior si aseaza cercul Hula Hoop in fata ta, la distanta necesara pentru ca bratele sa fie perfect drepte. Indoaie-ti trunchiul, rostogoleste cercul in partea stanga, apoi in partea dreapta, mentinandu-ti spatele drept. Repeta miscarea 1 minut fara oprire. (Figura 3.1 si Figura 3.2).

4. Aseaza-te pe podea, cu degetele de la picioare pe cerc si palmele pe cealalta parte a sa, orientate in exterior. Lasa-te usor pe spate pana cand simti abdomenul incordat, mentine pozitia 30 secunde, apoi revino la pozitia de start si repeta exercitiul 1 minut fara incetare. (Figura 4)

5. Stai dreapta, tinand cercul deasupra capului, intre degetele aratatoare si degetele mari si sprijina-ti intreaga greutate pe piciorul stang, talpa dreapta aflandu-se pe gamba piciorului stang. Indoaie incet coatele, lasand cercul in jos in spatele tau, apoi ridica-le si repeta miscarea 1 minut. (Figura 5.1 si Figura 5.2).

Hula Hoop – pauze mici de inviorare!

Poti face aceste exercitii oricand, acasa sau in parc, dimineata inainte de a pleca la serviciu sau seara, in pauzele publicitare din timpul filmului. Iti doresc mult spor! 😉

 

Sursa: Shape.com

 

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.