5 miscari yoga pentru care nu e nevoie sa fii flexibil

0
1479

yaga=neflexibilCrezi ca yoga este doar pentru persoanele foarte flexibile? Uneori lipsa flexibilitatii este o cauza a geneticii sau chiar a vremii de afara. Daca ne gandim putin lacei care au reumatism, lucrurile capata sens. Iar pe masura ce imbatranesti, automat si libertatea de miscare este diminuata.

In orice caz, daca te feresti de yoga pentru ca ai impresia ca nu poti face fata, atunci gresesti. Tocmai pentru ca ai nevoie de flexibilitate ar trebui sa practici yoga. Inainte de a incepe insa, retine ca urmatorul fapt: trebuie sa respiri adanc de fiecare data, intotdeuna incercand sa maresti timpii de inspiratie si expiratie.

Exercitii de yoga pentru cei care nu sunt flexibili

Tadasana

Este miscarea de baza pentru toate celelalte miscari, care te introduce in arta resipratiei.

Stai in pozitia drepti, cu picioarele usor departate si ochii inchisi. Indeparteaza usor bratele de-a lungul corpului si tine degetele stranse, palmele intinse. Inspira si expira de mai multe ori.

exercitii-yoga

Balansa

Este o pozitie atat de relaxanta ca vei vrea sa stai asa la nesfarsit.

Aseaza-te in genunchi, apoi du posteriorul in spate, pana cand atingi calcaiele. Pune capul pe podea si intinde bratele cat poti de multin fata, in timp ce sprijini abdomenul pe genunchi.

Daca nu reusesti sa aduci fruntea aproape de podea, foloseste o perna sau un suport oarecare.

exercitii-yoga1

Adhi MukHa Svanasana

Pentru incepatori, pare mai greu, dar tot ce trebuie sa faci este sa indepartezi picioarele putin mai mult.

Aseaza-te in genunchi, cu palmele pe podea, la nivelul umerilor. Tine talpile indoite, apasa pe palme si ridica posteriorul pana cand coloana este perfect dreapta. Mentine pozitia cateva secunde. Daca esti incepator, poti sa tii genunchii usor indoiti, insa ideal ar fi sa fie perfect drepti.

exercitii-yoga2

Utkatasana

Este o miscare de simetrie, care pune presiune pe picioare.

Incepe din pozitia drepti, stai cu picioarele apropiate, indoie genunchii ca si cand te-ai aseza pe un scaun invizibil si intinde mainile pe langa aurechi, du capul pe spate.

exercitii-yoga4

Vrksasana

Este o miscare care presupune „statul intr-un picior”, deci de echilibru.

Din pozitia drepti, ridica un picior si pune-l deasuopra genunchiului celuilalt picior sau pe coapsa, cum iti este mai usor. Daca nu poti sa executi miscarea inca de la ineput, te poti sprijini cu spatele de peerete. De asemenea, poti ridica mainile deasupra capului, impreunand palmele.

 exercitii-yoga

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.