Tonifiaza-ti muschii abdomenului cu 4 exercitii speciale!

1
1045
Figura 1
Figura 1

Antrenament pentru muschii abdomenului

Saptamana trecuta am vorbit despre prima parte a unui antrenament destinat muschilor abdomenului, pe care acum, dupa mesele bogate de Paste ar fi bine sa-l continuam si sa il imbunatatim. Tocmai de aceea, astazi ti-am pregatit inca 4 exercitii speciale pentru muschii abdomenului, putin mai dificile, dar extrem de eficiente, care te vor ajuta sa-ti recapeti silueta de dinainte de Sarbatori.

4 exercitii pentru muschii abdomenului, cu efect garantat

1. Intinde-te pe spate pe o salteluta si indoaie genunchii la piept pentru a aseza pe talpi un bloc de yoga. Intinde bratele pe podea la o mica distanta de trup si picioarele, usor, in sus. Pastrandu-ti echilibrul, ridica usor soldurile cativa centimentri de la sol, apoi coboara-le la loc. Repeta miscarea de 30 de ori in 3 seturi a cate 10. (Figura 1)

2. Aseaza 2 blocuri de yoga pe sol la o distanta putin mai mare decat distanta dintre umerii tai. Apleaca-ti trunchiul la 90° si aseaza palmele pe blocurile de yoga. Intinde piciorul stang in spate, paralel cu podeaua, incordeaza muschii abdomenului, apoi adu genunchiul stang catre tampla. Repeta miscarea de 30 de ori. (Figura 2)

3. Intinde-te pe spate pe podea cu mainile impreunate la ceafa si picioarele intinse in sus, stangand un bloc de yoga intre coapse. Ridica usor umerii de la podea si roteste-ti trunchiul in partea stanga, astfel incat sa orientezi cotul drept in sus, apoi invers. Efectueaza 2 seturi a cate 20 de miscari, 10 pe fiecare parte. (Figura 3)

4. Aseaza-te pe salteluta, cu genunchii indoiti, sprijinita fiind de un prosopel rulat si un bloc de yoga (sau alt obiect asemanator), ca in imagine. Tine un alt bloc de yoga intre coapse si mainile impreunate la ceafa. Pastrand aceasta pozitie (sau, pentru un grad mai mare de dificultate, intinde piciorul drept in fata), lasa-te pe spate putin, apoi revino la pozitia initiala. Repeta exercitiul de 30 de ori. (Figura 4)

Tonifiaza-ti muschii abdomenului fara a merge la sala

Iata, asadar, se poate sa ne antrenam muschii abdomenului si fara un echipament special, acasa, doar cu 1 – 2 astfel de blocuri yoga, care nu costa decat cateva zeci de lei, dar care te pot ajuta foarte mult in drumul tau catre corpul visat. 🙂

Sursa: Fitnessmagazine.ro
Ti-a placut?

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

1 COMENTARIU

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.