Exercitii rapide pentru muschii fesieri – Partea a II-a

0
558
Figura 3
Figura 3

Exercitii pentru muschii fesieri – nivel intermediar

Saptamana trecuta vorbeam despre cateva exercitii pentru un fund perfect pentru incepatori, iar in speranta ca le-ai incercat si deja esti intr-o forma mai buna, astazi ti-am pregatit partea a II-a a acestui antrenament pentru muschii fesieri, care te va aduce cu un pas mai aproape de corpul visat. Sa incepem!

Antrenament eficient pentru muschii fesieri

1. Leaga o banda elastic in jurul coapselor. Tine picioarele departate si lasa-te usor pe vine pana cand coapsele sunt paralele cu solul. Muta piciorul drept in partea dreapta cat de mult poti, apoi adu-l pe stangul spre dreptul, ajungand astfel in pozitia initiala. Repeta aceste exercitiu pentru muschii fesieri de 10 ori pe fiecare picior. (Figura 1)

2. Intinde-te pe podea cu fata in sus, picioarele usor departate, talpile pe un prag sau o scara, bratele pe langa corp si palmele pe sol.  Ridica piciorul stang spre tavan si, impingand cu calcaiul drept pe scara, mentine pozitia 5 secunde. Repeta miscarea de 5 ori pe fiecare picior. (Figura 2)

3. Stai dreapta, la aproximativ 30cm distanta de un scaun. Ridica piciorul drept in fata si apuca-l cu mana dreapta, ca in imagine. Gaseste-ti echilibrul, apoi indoaie incet genunchiul stang, impingand fundul spre scaun. Indreapta piciorul stang si revino la pozitia initiala. Repeta aceasta miscare extrem de eficienta pentru muschii fesieri de 5 ori pe fiecare picior. (Figura 3)

4. Leaga o banda elastica de un obiect bine fixat, aproape de podea, cum ar fi piciorul unei mese. Tinand capatul benzii cu ambele mainii, intoarce-te cu spatele la masa, tine genunchii usor indoiti si spatele drept si indoaie genunchii, astfel incat sa tragi banda printre picioare, apoi indreapta-ti picioarele si repeta miscarea de 15 ori. (Figura 4)

Muchii fesieri si cele cateva minute de miscare zilnica

Iata, chiar nu este atat de greu! Poti executa acest antrenament pentru muschii fesieri in confortul propriei locuinte si fara un efort financiar semnificatv. Mult spor! 🙂

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.