Probleme cu somul? 3 trucuri rapide

0
605

probleme cu somnul

Daca si tu ai probleme cu somnul…

…nu trebuie inghrijorezi, ni se intampla tuturor, iar cat timp nu persista o vreme indelungata, poti incerca trucuri naturale care te vor ajuta sa dormi ca un bebelus pana dimineata. Iata, asadar, cele mai simple remedii rapide pentru probleme cu somnul:

3 trucuri usoare pentru probleme cu somnul

Ceai de musetel: da, clasicul ceai de musetel se va dovedi de real ajutor datorita puternicelor sale proprietati calmante care induc somnul, motiv pentru care se recomanda consumul unei cani de ceai caldut cu 1-2 ore inainte de culcare. Mai mult, ceaiul de musetel imbunatateste digestia, amelioreaza durerile de stomac sau crampele abdominale, relaxeaza musculatura, are proprietati antibacteriene, intareste sistemul imunitar si contribuie la detoxifierea organismului. Incearca-l!

Stretching: efortul fizic seara poate fi una dintre cauzele pentru care intampini probleme cu somnul. Totusi, pentru relaxare fizica si mentala, dar si pentru imbunatatirea circulatiei sunt recomandate cateva miscari de stretching insotite de exercitii de respiratie.

Iata un exemplu: Intinde-te pe podea cu picioarele ridicate pe un perete si bratele pe langa corp, astfel incat fundul sa se afle la o distanta de 10 – 15 cm de perete. Respira usor si vezi simti cum muschii picioarelor de intind si se relaxeaza, acest exercitiu prevenind si carceii sau crampele musculare care apar, de obicei, dimineata. Incearca sa mergi la culcare in 10 – 15 minute pentru un somn profund. 🙂

Verifica temperatura din camera: temperatura ideala din dormitor ar trebui sa fie intre 19 – 21°C, pentru ca o temperatura putin mai scazuta poate induce induce starea de somn, incetinind procesele metabolice, inclusiv activitatea cerebrala. Asadar, inainte sa-ti fie somn, verifica sa-ti fie bine in camera in care vei dormi!

Aroma de lavanda pentru probleme cu somnul

probleme cu somnul
Iar daca vrei sa-ti iei adio definitiv de la frecventele probleme cu somnul, incearca aroma de lavanda: fie ca pui cateva crengute uscate pe noptiera sau folosesti uleiuri esentiale, nimic nu este mai placut decat sa adormi cu acest parfum fin si linistitor. Odihna placuta! 🙂

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.