Program de jogging pentru toamna

0
1141
program de jogging pentru toamna1

program de jogging pentru toamna1Toamna aceasta, temperatura pare sa tina cu noi, iar zilele insorite sunt perfecte pentru a face jogging, mai ales ca nu este nici prea cald, nici prea frig. Oricat de mult ne-ar placea insa sa alergam in natura, trebuie sa avem grija de sanatatea noastra si sa ne luam cateva precautii, necesare in anotimpul rece.

Program de jogging: alearga sanatos in sezonul rece

Ai grija la schimbarile bruste de temperatura! Daca iti place sa alergi in aer liber mai mult decat sa petreci cateva ore la sala de fitness, fii atenta la schimbarile neasteptate de temperatura atunci cand incepi un program de jogging. Dimineata s-ar putea sa fie foarte frig, iar intr-o ora sa se incalzeasca brusc, asa ca imbraca-te corespunzator.

Nu face greseala de a te imbraca mult prea gros! Cel mai bine este sa te imbraci in straturi, pe care mai apoi sa le poti inlatura. Ideal ar fi ca echipamentul de alergare sa fie compus din trei straturi: primul sa fie un tricou subtire, care sa iti mentina pielea uscata si sa te faca sa te simti confortabil, al doilea poate fi un hanorac sau un pulover din bumbac, iar al treilea poate fi o vesta care sa te protejeze de vantul puternic (pentru zilele mai friguroase).  Poti sa-ti faci incalzirea in tricou, dar imediat dupa aceea imbraca un hanorac mai gros, de preferat cu gluga!

Cand sa incepi un program de jogging

Fii atenta ce intervale orare alegi! Un lucru important pe care trebuie sa il stii inainte sa incepi un program de jogging pentru toamna este ca soarele rasare mai tarziu si apune mai devreme. Daca pe timpul verii incepi alergarea la ora 6, acum este mult prea devreme. Daca alegi sa faci jogging seara, ai grija sa nu te prinda intunericul pentru ca s-ar putea sa devina periculos.

Mentine-te sanatoasa! Tine cont ca, atunci cand obosesti, ritmul respiratiei se accentueaza, iar aerul rece te va impiedica sa completezi intregul program stabilit. Cel mai bine este sa te opresti, sa te odihnesti si sa-ti recapeti ritmul normal al respiratiei, dupa care sa continui alergarea. Bea multa apa, dar ai grija sa nu fie foarte rece!

Toamna este, poate, cel mai frumos anotimp pentru jogging, datorita temperaturilor moderate si culorilor vii care ne inconjoara, asa ca profita de ultimele zile inainte de venirea iernii si alege un program de jogging care sa te tina in forma!

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.