Scapa de grasimea abdominala cu 5 exercitii simple, seara!

5
13007

scapa de grasimea abdominala

Poti scapa de grasimea abdominala mai simplu decat crezi

Stiu, este foarte greu sa obtinem un abdomen plat… Curelusele se incapataneaza sa ramana fixate in jurul taliei si parca nimic din ce faci nu da roade! Si totusi, afla ca poti scapa de grasimea abdominala daca faci, alaturi de exercitiile cardio, cateva exercitii speciale seara, inainte de culcare. Nu, nu este vorba despre abdomene!

Desi circula un mit conform caruia daca faci exercitii fizice seara adormi mai greu, trebuie sa stii ca, de multe ori, putina miscare inainte de culcare iti poate imbunatati semnificativ calitatea somnului.

Iar daca adaugi si o dieta potrivita, poti sa-ti iei adio de la burtica! 😉

5 exercitii foarte usoare pentru a scapa de grasimea abdominala

1. Intinde-te pe podea pe spate, privirea orientata catre tavan si bratele pe langa corp.

Inspira adanc, ridica picioarele drepte la 45° deasupra solului, ridicand simultan si capul si umerii de la podea.

Privind la buric, intinde bratele drepte in fata, la nivelul umerilor. Mentinand pozitia, ridica si coboara la loc bratele drepte, respirand regulat.

2. Stai intinsa pe spate, relaxandu-ti corpul. Apoi ridica-ti trunchiul, indoaie genunchii si atinge-ti varful picioarelor cu mainile. Revino la pozitia initiala si repeta miscarea de 20 ori.

3. Un alt exercitiu extrem de eficient pentru a scapa de grasimea abdominala incepe din aceeasi pozitie, intinsa pe spate, insa de data aceasta cu genunchii indoiti la 90°, picioarele ridicate de la sol si palmele la ceafa.

Ridica-ti capul si umerii de la podea si incearca sa aduci cat mai aproape cotul stang de genunchiul drept si invers in miscari succesive, fara pauza, ca si cum ai pedala.

4. Intinde-te pe spate cu mainile la ceafa, ridica un picior drept in sus si fa cercuri largi cu acesta, fara a-l indoi si fara a-ti ridica trunchiul de la podea.

5. Adopta pozitia de flotare, sprijinindu-te insa in coate. Fara a atinge genunchii de podea, ridica fundul si coboara capul intre umeri. Repeta miscarea de 15 ori.

Scapa de grasimea abdominala acum!

Cui ii mai arde insa de exercitii fizice seara, chiar daca te vor ajuta sa obtii abdomenul visat? Tie! E greu pana te mobilizezi, dar cand te vei apuca si vei vedea cat de simplu este si cat de bine te simti, nu te vei mai duce la culcare fara cateva minute de miscare.

Asadar, incepi diseara? 😀

 

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

5 COMENTARII

  1. Ascultă leagă săcueți de picioare palmele sub fund întins culcat și ridici picioarele la 90. La revenire nu atingi solul

  2. Exercitiile descrise de tine sunt in mare parte pentru lucrarea muschilor abdominali nu prentru a tintii grasimea abdominala. Nu stiu ce pregatire ai dar ar trebuii sa sti ca grasimea nu poate fi tintita si arsa in locuri anume , grasimea se arde de pe intreg corpul si asta mai ales in urma exercitilor aerobe nu cele anaerobe precum cele descrise de tine.
    Iar in legatura cu ceea ce crezi tu ca e un mit te inseli amar, in urma exercitilor fizice rata metabolica creste deci e si normal sa nu poti adormii asa usor dupa ex fizice mai ales cele aerobe care te chiar energizeaza bine dupa ce le faci.

    • Gheorghe, iti multumim pentru completari, sunt binevenite. In articol am vorbit despre exercitiile seara, care nu doar ca imbunatatesc calitatea somnului, dar regleaza si ritmul circardian, nu despre efortul fizic mare exact inainte de culcare. Astfel de exercitii este bine sa fie executate cu 2-3 ore inainte de culcare.
      In ceea ce priveste arderea grasimii, evident ca exercitiile aerobe sunt esentiale, dar si aceste miscari contribuie la inlaturarea grasimii, incluse intr-un antrenament alaturi de exercitii cardio si de rezistenta (mai mult, ajuta la imbunatatirea posturii si la accelerarea arderii caloriilor).
      Te mai asteptam!

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.