Streching – 5 miscari usoare pentru un somn odihnitor

0
1207
Figura 2
Figura 2

Streching, inainte de culcare

Stii serile in care esti atat de obosita incat, efectiv, nu poti adormi? Te intorci de pe o parte pe alta, iti simti corpul intepenit si nu-ti gasesti locul… iar somnul apare odata cu lumina soarelui. Si nu doar cafeaua, grijile sau ora tarzie sunt cauzele insomniei, ci si lipsa de miscare, tensiunea muschilor, motiv pentru care astazi ti-am pregatit 5 miscari simple de stretching care te vor ajuta sa dormi ca un bebelus. 🙂

Miscari usoare de stretching pentru un somn reconfortan

1. Streching pentru gat, umeri, spate si picioare: stai in genuchi pe podea, asezata pe talpi, cu o perna in fata ta.  Ridica fundul de la podea si intinde piciorul drept in spate. Intinde bratele in fata, coatele usor indoite si aseaza fruntea pe perna, incercand sa iti intinzi spatele. Ramai in aceasta pozitie 8 – 10 secunde, apoi revino la pozitia initiala, schimba pozitia picioarelor si repeta miscarea. (Figura 1)

2. Streching pentru solduri, picioare si spate: intinde-te pe spate pe podea, cu genunchii indoiti, talpile pe podea, bratele pe langa corp si palmele in sus. Tinand umerii in contact cu podeaua, apasa pe calcaie si ridica soldurile, astfel incat sa formezi o diagonala de la umeri pana la genunchi. Mentine pozitia 8 – 10 secunde, apoi repeta exercitiul de 10 ori. (Figura 2)

3. Streching pentru spate: intinde-te pe podea cu fata in sus, indoaie genunchii cat mai aproape de piept. Apuca talpile din lateral cu palmele, varfurile degetelor fiind orientate in exterior si coboara genunchii inspre axile, tinand talpile deasupra pieptului. Ramai in aceasta pozitie 10 secunde, apoi repeta intreaga miscare de 10 ori. (Figura 3)

4. Steching pentru gat, umeri si spate: aseaza-te pe podea, pe o perna , cu picioarele incrucisate. Aseaza mana stanga pe podea, in dreptul soldului, cotul usor indoit. Ridica bratul drept si inchina-ti trunchiul la stanga, fara a ridica fundul de pe podea si mentinandu-ti spatele drept. Ramai asa 10 secunde, apoi repeta miscarea cu celalat brat. (Figura 4)

5. Streching pentru umeri, gat si solduri: stai dreapta, cu picioarele usor departate si genunchii putin indoiti. Aseaza mana stanga pe cotul drept si mana dreapta pe cotul stang, apoi apleaca-te, lasand bratele si capul sa atarne si mentine pozitia cateva secunde. Repeta miscarea de 5 – 10 ori. (Figura 5)

Streching pentru un corp relaxat…

Dupa aceste cateva miscari de streching usoare, nu-ti ramane decat sa iei o carte buna si sa te cuibaresti in pat, la caldura. Somnul va veni… cat ai clipi. 😀

O zi relaxanta iti doresc!

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.