5 exercitii energice pentru arderea grasimii si fermitate

0
1375
Figura 3
Figura 3

Arderea grasimii, singurul obiectiv?

Daca pana acum ai mai trecut printr-un stadiu in care ai slabit destul de mult doar pe baza dietelor si fara sport, probabil ai observat ca rezultatele sunt doar… satisfacatoare. Da, ti-ai indeplinit obiectivul, dar arata corpul tau asa cum iti doresti? Ma refer, desigur, la fermitate, postura, aspectul general al muschilor.

Pentru ca atat arderea grasimii cat si definirea muschilor si tonifierea corpului sunt aspecte extrem de importante pentru un trup frumos si sanatos, astazi ti-am pregatit cateva exercitii prin care le vei obtine pe toate trei dintr-o lovitura! Ready? Sa incepem! 😀

Arderea grasimii in doar cateva minute  pe zi

1. Stai dreapta, cu mainile in sold si ridica piciorul stang usor in fata ta. Lasa-te usor in jos, indoindu-ti genunchiul drept si simultan ridica piciorul stang in exterior fara a-l indoi (tinand varful orientat in fata). Lasa piciorul stang in jos, fara a atinge podeaua, apoi ridica-l, apoi lasa-l din nou in jos. Repeta miscarea de 20 de ori pe fiecare picior. (Figura 1)

2. Sprijinindu-te tot pe piciorul drept, indoaie genunchiul stang si ridica calcaiul in spate. Pune mana dreapta in sold, lasa-te in jos si atinge varful piciorului drept cu mana stanga.  Ridica-te, tinand piciorul stang in aer si repeta miscarea de  5- 10 ori, apoi schimba piciorul pentru a-ti recapata echilibrul. (Figura 2)

3. Aseaza-te in pozitia literei V inversate, cu picioarele usor departate si mainile in intregime pe podea. Intinde-ti spatele si indoaie coatele in exterior, coborand in acelasi timp capul printre brate, cat mai aproape de podea. Repeta miscarea de 20 de ori. (Figura 3)

4. Adopta pozitia de flotare, cu bratele drepte, astfel incat corpul sa formeze o linie dreapta de la calcaie pana la cap. Fa un pas cu piciorul stang in fata astfel incat genunchiul sa se apropie mult de cotul stang, in acest timp mutand mana stanga putin mai in fata. Fa aceeasi miscare cu piciorul stang si cu mana dreapta si continua in acest mod 30 de secunde, apoi inverseaza miscarile si intoarce-te in punctul din care ai plecat. (Figura 4)

5. Stai intinsa pe burta, cu spatele drept, mainile si picioarele drepte, dar ridicate de la podea. Tinandu-ti capul ridicat, roteste-te pe spate, apoi repeta miscarea de 10 ori. (Figura 5)

Arderea grasimilor si tonifierea musculaturii

Stiu, exercitiile par destul de simple la prima vedere, dar odata ce te vei apuca de ele vei vedea cum nu va trece mult timp pana te vei simti… extenuata. Si este un lucru bun! Mult spor! 🙂

 

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.