Tenisul te poate ajuta sa slabesti?

0
2428

tenisul-te-ajuta-sa-slabestiDaca slabitul este despre crearea unui deficit de calorii, atunci inseamna ca si tenisul ne poate ajuta sa slabim. Indiferent ca joci singur sau alaturi de un partener, tenisul este o modalitate amuzanta de ardere a grasimilor si are o multime de beneficii pentru sanatate. Tenisul a aparut ca tendinta in fitness la inceputul anului 2000 si de atunci tot mai multe cluburi au inceput sa construieasca terenuri pentru practicarea lui, atat in strainatate cat si in Romania. Iata de ce a devenit atat de popular:

1. Tenisul te ajuta sa slabesti pentru ca arzi calorii

O ora petrecuta latenis te ajuta sa arzi aproximativ 520 de calorii (calculat la o persoana cu greutate medie, aprox. 70 kg). Motivul pentru care poti arde calorii atat de repede este intensitatea mare a antrenamentului raportata la durata. Asadar, cu cat alergi mai mult si lovesti mingea cu putere (implici si muschii, deci), cu atat vei slabi mai repede.

2. Tenisul este un  exercitiu cardio complet

Gandeste-te cate tipuri de exercitii implica acest sport: fitness, alergat si gimnastica. Cei care practica acest sport spun ca o femeie poate arde de la 300 pana la 500 de calorii pe ora, pe cand barbatii pot arde chiar dublu. Pe langa caloriile arse, tenisul ajuta si la atingerea altor obiective de fitness, cum sunt cresterea muschilor si o mai buna coordonare si flexibilitate a bratelor si a corpului in general.

Cum sa practici tenis pentru a maximiza beneficiile

Ideal ar fi sa faci cel putin 30 de minute de activitate moderata pe zi, dar daca faci o ora intr-o zi, poti sa iei pauza in ziua urmatoare. De asemenea, tine cont de urmatoarele sfaturi:

  • Incearca sa ai un parter de joc care are acelasi obiectiv ca tine (sa slabeasca).
  • Foloseste o masina de mingi in primele 10-15 minute, pana cand te incalzesti.
  • Joaca folosind o singura minge, astfel incat sa fii nevoit sa mergi dupa ea in cazul in care nu o prinzi.
  • In timp ce astepti ca celalalt sa serveasca, sari in jos si in sus, in stanga si in dreapta, alearga, misca-te cat mai mult. Acestea sunt miscarile corecte atunci cand practici tenis:

tenis

Incerci sa slabesti si nu reusesti? Iata care sunt piedicile pe care ti le pui singura!

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.