Tonifierea muschilor – 4 exercitii specializate

0
3254
Figura 3
Figura 3

Tonifierea muschilor – parte esentiala a unui antrenament

Un antrenament ca la carte nu este unul focusat doar pe subtierea anumitor parti ale corpului, ci si pe tonifierea muchilor. Toate femeile isi doresc o silueta zvelta, insa lipsa unui aspect ferm face ca tot efortul lor de infrumusetare sa fie…in zadar.

Un corp frumos este un corp tonifiat si sanatos, motiv pentru care continuam seria I de exercitii de tonifiere cu inca 4 exercitii specializate pentru tonifierea muschilor.

Tonifierea muschilor principali ai corpului

1. Zona vizata: fesierii. Stai in palme si genunchi pe podea, sprijinindu-ti mana stanga in degete si indoind usor cotul stang. Intinde piciorul drept in spate, apoi adu-l in lateral, mentinandu-ti soldurile nemiscate. Ramai in aceasta pozitie cateva secunde, apoi revino in pozitia de start. Executa miscarea de 15 ori pentru fiecare picior. (Figura 1)

2. Zona vizata: coapse. Stai in pozitie verticala cu picioarele usor departate si intinde bratele in sus, palmele orientate in interior. Fa o fandare cu piciorul stang in fata, indoind genunchiul la 90 de grade si intinde piciorul drept in spate. Inclina-ti trunchiul la 45 de grade, tinandu-ti spatele drept, astfel incat sa formezi o diagonala cu trunchiul si bratele drepte. Roteste palmele in afara si coboara mainile in parti, apoi ridica-le din nou, rotindu-ti palmele in interior. Ramai in aceasta pozitie cateva secunde si executa miscarea cu mainile de 8 ori. Schimba pozitia picioarelor si repeta intregul exercitiu. (Figura 2)

3. Zone vizate: ferieri si coapse interioare. Stai dreapta, cu picioarele cat de cat departate, bratele pe langa corp. Lasa-te in jos, indoind genunchii la 90 de grade si intinde bratele in sus, palmele orientate catre exterior/ tine palmele pe solduri. Inchina-ti trunchiul pana cand ajunge aproape paralel cu solul, mentinandu-ti spatele drept. Ramai in aceasta pozitie cateva secunde, apoi indreapta-ti usor trunchiul si revino in pozitia initiala. Repeta miscarea de 20 de ori. (Figura 3)

4. Zone vizata: fesieri si partea exterioara a coapselor.  Stai in pozitie verticala, cu picioarele apropiate si bratele in lateral. Intinde bratul drept paralel cu solul si ridica piciorul drept cat de sus poti in spate, astfel incat soldul drept sa fie orientat in sus. Intinde bratul drept in fata, incercand sa atingi solul cu degetele.  Intoarce-te la pozitia de start si repeta miscarea de 5 ori pe fiecare picior. (Figura 4)

Tonifierea muschilor pentru un corp desavarsit

Asadar, de fiecare data cand te duci la sala sau faci exercitii fizice acasa/ in parc, nu uita sa incluzi macar cateva dintre aceste miscari deosebit de eficiente pentru tonifierea muschilor. Este o modalitate excelenta de a incheia un antrenament fizic si de a-ti intari grupele principale de muschi fara prea mult efort, dar cu rezultate vizibile.

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.