5 exercitii pentru un corp frumos de la mijloc in sus

0
1665

sprijinit intr-o mana

Corp frumos in totalitate. Nu partial.

Am tot vorbit zilele acestea despre exercitii pentru fesieri si muschii intregului picior. Ce-i drept, celulita nu ne va lasa in pace niciodata! Dar asta nu inseamna ca trebuie sa uiti de restul corpului.

Abdomenul si bratele au si ele nevoie de antrenament, mai ales daca vrei sa arati bine din cap pana in picioare la prima ta iesire la plaja.

Iata 5 exercitii pentru un corp frumos de la mijloc in sus:

1. Sprijinit intr-o mana – pentru umeri, spate, piept, triceps si biceps

Sprijina-te in maini si varfuri cu fata in jos, pozitia de flotari, dar tine picioarele departate. Ridica bratul stang si indoaie cotul spre spate. Tine bratul stang la acelasi nivel cu cel drept. Schimba bratul si repeta cu fiecare de 20 de ori.

2. Piciorul in sus – pentru umeri, spate si triceps

Aseaza-te cu genunchi indoiti, calcand pe toata talpa cu mijlocul la 45 de grade si sprijina-te in maini cu palmele in jos. Indoaie cotul si ridica soldurile de pe podea. Acum indreapta bratele ca sa-ti ridici soldurile si mai sus. Ridica un picior in sus si indoaie coatele incet astfel incat sa te ridici si cobori. Fa asta de 10 ori cu piciorul stang in sus, apoi de 10 ori cu piciorul drept.

3. Flotari stil pilates – pentru umeri, spate, piept, triceps, biceps si abdomen

Incepe din pozitie de flotari, sprijinita in palme dar si in genunchi. Indoaie genunchiul drept la 90 de grade asa incat varful sa fie in sus. Indoaie coatele sub tine si lasa-te in jos pana la cativa centimetri de podea, ca atunci cand faci flotari, apoi ridica-te. Fa 10 astfel de exercitii cu un picior, apoi inca 10 cu celalalt.

4. Aproape intinsa – pentru umeri, spate si abdomen

Aseaza-te pe burta, sprijinita pe antebrate si varfuri. Tine mainile inclestate. Impinge cu varfurile si indoiate coatele pana cand fata aproape iti atinge podeaua. Revino la pozitia initiala si repeta de 10 ori.

5. V-ul intors – L-ul pe podea – pentru umeri, spate, piept, abdomen si fesieri

Incepe tot din pozitie de flotari sprijinita in maini si pe varfuri, apoi ridica-ti soldurile astfel incat sa formezi un V intors. Ridica piciorul stang in sus. Lasa piciorul si soldurile jos, cat mai aproape de podea, dar tine bratele drepte asa incat sa ai spatele arcuit si corpul sa formeze un L. Repeta acest execritiu de 10 ori.

Foloseste imaginile de mai jos daca nu esti sigura in ce pozitie sa stai! Totul pentru un corp frumos.

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.