13 trucuri pentru a slabi eficient

0
697
trucuri

trucuriSe apropie vara si mai toata lumea s-a apucat de slabit. Fie ca urmeaza diete ca la carte sau fac doar mici schimbari in stilul lor de viata, se pare ca functioneaza. Numai tu ai ramas in urma si nici nu stii de unde sa incepi cu regimul. Iata cateva trucuri care te vor ajuta sa te apuci de acea dieta atat de dificil de urmat. In afara de kilogramele in plus, n-ai nimic de pierdut!

1.Incepe cu exercitiile – Toata lumea stie ca ai nevoie atat de exercitii fizice cat si de o dieta echilibrata ca sa slabesti. Incepe cu cateva exercitii usoare. Mai tarziu, cand te vei obisnui cu aceasta rutina, iti va fi mai usor sa faci schimbari in dieta.

2. Fa-ti planuri mari – In loc sa-ti stabilesti un program de sport de 3 ori pe saptamana, propune-ti sa exersezi in fiecare zi. Chiar daca nu vei face fata, tot o sa realizezi cel putin 60% din ce ti-ai propus, iar asta nu e rau deloc.

3. Nu renunta la muzica! – Asculta muzica atunci cand te antrenezi. Daca faci jogging in fiecare zi, ia-ti si playerul cu tine. Sportul va deveni o distractie!

4. Alege o dieta simpla – Cu cat ai mai multe optiuni, cu atat esti tentat sa mananci mai mult! Asta nu inseamna ca nu trebuie sa ai o dieta variata. Renunta la mancatul in oras si experimenteaza acasa. Foloseste ingredient naturale pentru mese cat mai bogate in nutrienti.

5. Pastreaza un jurnal – Noteaza tot ce mananci, numarul de calorii si exercitiile pe care le faci in fiecare zi. Nu te minti singur! Noteaza chiar si ciocolata pe care ai mancat-o in secret. Asta te va ajuta sa te tii de dieta si sa vezi exact cat ai progresat.

6. Fii atent in weekenduri – La sfarsit de saptaman esti tentat sa uiti de toate. Nu lasa la o parte si dieta sau exercitiile. Studiile arata ca oamenii consuma cu 100 calorii in plus in weekenduri, mai ales consumand alcool. Nu pare mult, dar toate astea se aduna. Incearca sa urmezi regimul chiar si in zilele de duminica si sa bei mai putin.

7. Comanda primul! – Cand mananci in oras, fii primul care comanda. E foarte usor sa te lasi influentat de ceilalti, iar daca prietenii tai se decid sa manance cartofi prajiti, probabil ca vei face si tu la fel. Ridica stacheta si comanda o salata sau peste la gratar. Poate ca ceilalti iti vor urma exemplul.

8. Priveste inapoi – Vei avea si scapari, cu totii avem. Dar atunci cand ai sarit calul la o petrecere si ai mancat prea mult, nu te lasa descurajat. Mai bine gandeste-te care a fost motivul pentru care ai mancat mai mult. Te simteai stresat? Ai sarit peste pranz? Cauta motivele scaparii tale pentru a nu mai repeta greseala.

trucuri9. Cantareste-te des – Ideal ar fi sa ai un cantar electronic care sa-ti masoare cu exactitate greutatea. Cantareste-te cel putin o data pe saptamana ca sa vezi daca regimul pe care-l urmezi da roade.

10. Rezuma-te la 3 mese pe zi – Chiar daca ai auzit ca e bine sa manaci cat mai des, adevarul e ca atunci cand mananci des iti stimulezi apetitul. Totodata se stie ca ti se face pofta atunci cand vezi mancare. Mai bine acopera resturile de mancare, in loc sa le pui in recipiente de plastic transparent.

11. Mergi la un nutritionist sau un antrenor – Apeland la ajutorul unui specialist te va motiva sa mergi mai departe cu ceea ce ti-ai propus. Nu numai ca acesta iti va da sfaturi bune, dar iti vai fi mai greu sa renunti daca o alta persoana este implicata.

12. Dormi cel putin 8 ore pe noapte – Cu cat dormi mai putin, cu atat va trebui sa compensezi lipsa de somn prin mancare. Ideal ar fi sa dormi 8 ore in fiecare noapte si sa nu mananci inainte de culcare.

13. Nu te lasa tentat! – Dietele la moda te sfatuiesc sa nu renunti la mancarurile care-ti plac pentru ca asta iti va crea pofta si in cele din urma vei ceda. Adevarul e ca intr-o dieta nu-ti permiti sa mananci orice. Fa un efort la inceput si tine-te departe de mancarea nesanatoasa. Va fi greu, dar in final te vei dezobisnui sa o mananci cu totul.

 

 

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.